توافق اولیه فولاد خوزستان با گردان و خلعتبری

به گزارش رکنا ورزشی، در حالی که هواداران فوتبال و رسانه های فوتبالی درگیر صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر هستند، فولاد خوزستان به دنبال تقویت تیمش در نیم فصل دوم لیگ برتر است. در همین رابطه شب گذشته حین بازی تیم ملی ایران و عراق، توافق فولاد با علیرضا کوشکی قطعی شد. 

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر تاکید کرده بود که به دنبال تقویت تیمش است.

پیرامون همین موضوع شنیده می شود گفته می شود محمدرضا خلعتبری و شهاب گردان حداکثر تا 48 ساعت آینده راهی فولاد خوزستان می شوند. شهاب گردان در حال حاضر تحت قرارداد ذوب آهن است. اما حبیب فرعباسی معمولا به عنوان دروازه بان اول در ترکیب تیم قرار می گیرد و با این اوصاف بعید نیست که دروازه‌بان ذوب با فولاد قرارداد امضا کند. در این شرایط احسان مرادیان نیز رقیب سرسختی پیدا می کند و در صورت ابتلا به کرونا یا مصدومیت فولاد با خللی روبرو نمی شود. گردان در نیم فصل دوم در لیست مهدی تارتار قرار ندارد.

این در حالی است که گفته می شود رشید مظاهری و حردانی با یکدیگر معاوضه می شوند. باید دید در نهایت شرایط چطور پیش می رود؟

محمدرضا خلعتبری عضو سپاهان اصفهان است و با توجه به بازیکنانی که طلایی پوشان در اختیار دارند او هم فرصت زیادی برای حضور در میدان ندارد. 

پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان در ابتدای فصل جاری بسته بود و زمانی خبر بازگشایی آن رسید که دیگر بازیکنان مقصدهای خود را تعیین کرده بودند.

کدخبر: 767323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟