آخرین وضعیت اردوی خارجی دبی و جذب بازیکنان جدید فولاد از زبان گرشاسبی

هدایت تیم فولاد خوزستان به عهده جواد نکونام است. فولاد خوزستان با شکست مقابل مس رفسنجان از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. فولاد خوزستان با 21 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. فولاد خوزستان در نیم فصل به دنبال تقویت تیمش است.

به گزارش رکنا ورزشی، حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، در خصوص آخرین شرایط اردوی آماده‌سازی فولاد خوزستان در دبی اظهار داشت: طبق برنامه قرار بود که در تعطیلات نیم فصل اردوی آماده‌سازی در دبی داشته باشیم که بنا به دلایلی لغو شد؛البته قطعاً به صورت منظم و منسجم تمرینات را در داخل کشور دنبال می‌کنیم.

وی پیرامون تقویت فولاد خوزستان در نیم فصل بیست و یکم لیگ برتر و اسامی مطرح شده، عنوان کرد: سعی داریم تیم را با تصمیم جواد نکونام به بهترین شکل ممکن تقویت کنیم و نفرات مدنظرمان را به خدمت بگیریم. در همین رابطه با بعضی بازیکنان مشغول مذاکره هستیم. باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. در مورد نام بازیکنان نمی توانم صحبتی کنم چرا که از نظر اخلاقی و نگاه مدیریتی کار درستی نیست؛ اما به احتمال زیاد طی یک یا دو روز آینده از بازیکنان جدیدمان رونمایی می‌کنیم.

کدخبر: 766381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟