مخالفت شورای برون مرزی با اردوی فولادی‌ها/ دردسر پهبادهای یمنی برای نکونام

هدایت تیم فولاد خوزستان به عهده جواد نکونام است. فولاد خوزستان با شکست مقابل مس رفسنجان از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. فولاد خوزستان با 21 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. فولاد خوزستان در نیم فصل به دنبال تقویت تیمش است.

به گزارش رکنا ورزشی، با پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال، فولاد خوزستان سعی داشت اردوی آماده‌سازی خود را در دربی برگزار کند؛ اما مدیرعامل فولاد به رکنا اعلام کرد که این اردو لغو شده است. او در گفت‌وگو خودش دلیل این موضوع را عنوان نکرد.(مشروح گفت‌وگو را اینجا بخوانید.)

این در حالی است که سخنگوی فدراسیون فوتبال در 27 دی ماه سال جاری، در رابطه با برگزاری اردوی برون مرزی تیم‌ها اظهار داشت: «اگر شرایط اقتصادی باشگاه‌ها اجازه دهد محدودیتی در این موضوع نیست و پس از اخذ مجوز شورای برون مرزی می‌توانند در این خصوص اقدام کنند.»

فولاد خوزستان

 پیگیری‌های خبرنگار رکنا ورزشی نشان می‌دهد شورای برون مرزی به دلیل حمله پهبادهای یمنی به امارات، با برگزاری اردو فولاد خوزستان در دبی مخالفت کردند. 

در شرایط فعلی فولاد خوزستان احتمالاً تمرینات میان فصل خود را در کیش برگزار کند. البته در صورت فراهم نشدن شرایط این اردو در اهواز پیگیری خواهد شد. 

کدخبر: 766391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟