لیورپول آماده ارائه پیشنهاد برای جذب دیبالا

به گزارش رکنا ورزشی، گفته می‌شود که لیورپول در حال آماده‌سازی پیشنهادی برای پائولو دیبالا در صورت ترک یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد در تابستان است، اگرچه اینتر همچنان مورد علاقه خود او است. ورود دوسان ولاهوویچ به مبلغ 75 میلیون یورو از جمله پاداش‌ها، علامت سوال بزرگی را در مورد آینده شماره 10 آنها ایجاد می‌کند.

قرارداد فعلی دیبالا در 30 ژوئن به پایان می‌رسد و قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو در هر فصل منعقد شده بود، اما یووه به طور ناگهانی ترمز کرد و مذاکره مجدد را به بعد از پنجره نقل و انتقالات ژانویه به تعویق انداخت.

مهاجم کاملاً مشخص کرد که از این تصمیم راضی نیست، زیرا احساس می‌کند سران باشگاه به او ایمان ندارند و از طرف دیگر باشگاه در حال آماده شدن برای پس گرفتن دستمزد توافق شده به او هستند و در عوض رقم بسیار کمتری را به او ارائه دهند. 

اکنون دو رسانه  اروپایی ادعا می‌کنند که لیورپول آماده است تا با پیشنهاد خود برای جذب بازیکن آرژانتینی به عنوان بازیکن آزاد در ماه ژوئیه، هجوم آورد. از آنجایی که قرارداد او رو به اتمام است، لیورپول می‌تواند از نظر فنی مذاکرات را با بازیکن سابق پالرمو آغاز کند.

گزارش شده است که دیبالا از مقصد لیورپول استقبال می‌کند، زیرا قبلا پیشنهاد تاتنهام هاتسپر را رد کرده بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 766796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟