دیبالا: باید برای رویاهایتان بجنگید/ امیدوارم بابانوئل لیگ قهرمانان به یووه بیاورد

به گزارش رکنا، پائلو دیبالا ستاره آرژانتینی باشگاه یوونتوس که فاصله چندانی با تمدیدقرارداد با این تیم ندارد پاسخگوی سوالات هواداران نوجوان این تیم بود.

تماس یوونتوس با من؟

این یکی از بزرگترین لحظات احساسی زندگی من بود. خیلی‌ها با من تماس گرفتند چون در پالرمو خوب کار می‌کردم. اما زمانی که مدیر برنامه‌هایم در مورد پیشنهاد یووه به من گفت، از او خواستم که به هیچ پیشنهاد دیگری گوش ندهد. احساس عمیقی بود.

چرا فوتبال را دیر شروع کردید؟

شما باید برای رویاهایتان بجنگید. مادرم از من می‌خواست درس بخوانم، اما برادرانم باعث شدند او نظرش را عوض کند. شروع دیرتر معنایی ندارد، بسیاری از حرفه‌ای ها از 13-14 سالگی شروع کردند.

در مورد فشارهای روانی در بازی؟

وقتی به ورزشگاه می‌ رسم یا در زمین‌های دیگر سعی می‌کنم آرامش داشته باشم، آسان نیست زیرا ممکن است با رقبای قدرتمندی روبرو شوید، اما همیشه یک بازی است. وقتی با جوان‌ترین آنها صحبت می‌کنم، همیشه سعی می‌کنم توضیح بدهم که بهترین چیز این است که در زمین خوش بگذرد. این یک ورزش باورنکردنی است که احساسات بسیاری را به همراه دارد.

دیبالا

 چگونه یک قهرمان شویم؟

من همیشه توصیه‌های یکسانی می‌کنم، اما هر کدام به طور متفاوتی رشد می‌کنند. من در شهر کوچکی خارج از شهر به دنیا آمدم. من و خانواده‌ام فداکاری‌های زیادی کرده‌ایم تا بتوانیم در سری B آرژانتین بازی کنیم، در تیمی که بسیار دور از یووه است. حتی تصور نمی‌کردم به اینجا برسم، برایم غیرقابل تصور بود که به اینجا برسم و از جایی که رنج می‌ کشیدم به اینجا برسم. مهم این است که به رویاپردازی و لذت بردن از بازی در زمین ادامه دهیم.

به خاطر نتایج ضعیف یوونتوس یک هفته در کمپ تمرینی یووه باقی ماندی. در مورد مجازات‌ها و تنبیه‌ها؟

 تنبیه های این چند وقت پیش؛ من آنها را دوست دارم زیرا باعث می‌شود بیشتر تمرین کنم و به نظر من گل از روی ضربه ایستگاهی بهتر از گل از روی پنالتی است. اما هر دو سخت هستند.

نامه به بابا نوئل:

فکر می‌کنم لیست آرزوهایم همیشه بسیار بلند بالا بوده ، چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توان درخواست کرد. در فوتبال، امیدوارم بابانوئل بتواند لیگ قهرمانان به یووه بیاورد، بعد از آن من دوست دارم.

درباره تیم ملی آرژانتین؟

من همیشه آنجا بازی کرده‌ام، در آرژانتین وقتی بچه‌ای به دنیا می‌آید قبل از همه چیز توپ را به او می‌دهند. بازی برای تیم ملی یک رویا است، ترک وطن برای نمایندگی در یکی از زیباترین کشورهای جهان مهم است.

اولین بار با پیراهن یوونتوس؟

فکر می‌کنم در فینال سوپرکاپ در شانگهای بود. بلافاصله فهمیدم پوشیدن این پیراهن به چه معناست. من هم تیمی‌های باورنکردنی داشتم، متخصصان بسیار با تجربه‌ای که به من کمک کردند تا فوراً با تیم ادغام شوم. پوشیدن این پیراهن به دلیل سابقه باشگاه و قهرمانان بزرگی که در آن بازی کرده‌اند، آسان نیست. فشار زیاد است و احساساتی که در اینجا تجربه می‌کنید بی نظیر هستند. خوشبختانه، یک جام گرفتیم، نمی‌توانست بهتر از این شروع شود.

اگر فوتبالیست نمی‌شدم؟

همیشه این را از خودم پرسیده‌ام و هرگز جوابی پیدا نکرده ام. اکنون رشته‌های جدید زیادی را در داخل و خارج از فوتبال می‌شناسم. 

 پالرمو؟

قبل از اینکه در سری B آرژانتین بازی کنم، این یک تغییر بزرگ برای من بود. رسیدن به سری آسان نبود، خانواده ام در این لحظه کمک زیادی به من کردند و مادرم هم اکنون در کنار من است. در پالرمو مردم با آغوش باز از من استقبال کردند و من همراهان آمریکای جنوبی زیادی داشتم که حتی در یادگیری زبان به من کمک کردند. همه مردم پالرمو و باشگاه باعث شدند من احساس کنم در خانه هستم. آنها از من یک مرد ساختند و همچنین به لطف آنهاست که امروز اینجا هستم.

پیراهن شماره 10؟

این شماره‌ای است که وزن زیادی دارد، باید بیشتر و بیشتر از خود بگذارید. ما به خوبی می‌دانیم که چه تعداد پدیده در یووه وجود داشته است، بازیکنان زیادی که توپ طلا یا در هر صورت چیز مهمی را برده اند. برای من این یک افتخار منحصر به فرد است زیرا باشگاه از من خواست تا آن را بپوشم، علی‌رغم اینکه قبلاً با شماره 21 بازی می‌کردم و اینجا در یووه معنی زیادی دارد. قبل از قبولی 10 خیلی فکر کردم، اما باعث افتخارم. 

بهترین گلی که زده‌ام؟ 

من همیشه می‌گویم گل بعدی بهترین گل من است. حتی اگر تماشاگر نبود، گلی که در ورزشگاه به اینتر زدم، گل ۲ بر صفر ، یکی از بهترین گل‌هایی بود که تا به حال زده‌ام.

اشتیاق به فوتبال:

اشتیاق به فوتبال را پدرم به من منتقل کرد، او مرا به تست‌ها برد و در جلسات تمرین منتظر می‌ماند. بدون او من این اشتیاق را نداشتم.

کدخبر: 751539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟