آرائوخو اولین پیشنهاد تمدید بارسلونا را رد کرد!

به گزارش رکنا ورزشی، رونالد آرائوخو یکی از بهترین مدافعان فعلی بارسلونا است و باشگاه می‌خواهد او را مدت بیشتری در نیوکمپ حفظ کند. برای همین منظور،  بارسلونا پیشنهاد تمدید را به این بازیکن ارائه کرد؛ اما به نظر می‌رسد شرایط آسان نیست.

مدافع اروگوئه‌ای بسیار سرسخت است او این را با بازی در الکلاسیکو درحالی که دستش را به تازگی عمل کرده بود و مچ پای او نیز متورم نشان داد. درست است که مصدومیت‌های زیادی را تجربه کرده؛ اما معمولا این مصدومیت‌ها حاصل ضربات شدیدی هستند که البته شدت مصدومیت‌ها معمولا جدی نیست. حالا بر اساس گزارشی از مارکا این مدافع که در حال مذاکره برای تمدید است اولین پیشنهاد را نپذیرفت.

اولین دیدار هفته گذشته بین ایجنت این بازیکن و نمایندگان بارسلونا برگزار شد و آنطور که گفته شده جو جلسه خوب بود اما پیشنهاد رد شده است. این به معنای پایان مذاکرات نیست زیرا فعلا مواضع دو طرف نزدیک نیست اما گفت‌وگوها بین طرفین ادامه خواهد داشت.

بارسلونا باید مواظب باشد زیرا باشگاه‌های زیادی خ از جمله چلسی و منچستریونایتد خواهان آرائوخو هستند که شرایط او را زیر نظر دارند.

متئو آلمانی خوب می‌داند که تمدید با آرائوخو یک اولویت است. خود بازیکن نیز می‌خواهد بماند اما خواسته او دریافت دستمزدی مناسبت به عملکردش در باشگاه است.

انتهای پیام/

کدخبر: 766400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟