مخالفت مهاجم بارسلونا با عمل جراحی

به گزارش رکنا، طبق اعلام سایت اسپورت اسپانیا، آنسو فاتی  مهاجم باشگاه فوتبال بارسلونا نمی خواهد دوباره تحت عمل جراحی قرار گیرد و ترجیح می‌دهد برای بهبودی آخرین آسیب دیدگی خود که در تاندون پروگزیمال عضله دوسر ران چپ ایجاد شده است تحت درمان محافظه کارانه قرار گیرد.

در روزهای اخیر، آنسو فاتی و خانواده اش با چندین نماینده باشگاه فوتبال بارسلونا از جمله ژاوی هرناندز مربی و دکتر ریکارد پرونا دیدار کرده اند. هر دو طرفدار رفتن آنسو برای بهبودی از اتاق عمل بودند و آن را به او اطلاع دادند. با این حال جایگاه این بازیکن همیشه یکسان بود و از قبل هم نسبت به حضور مجدد در اتاق عمل ابراز تردید کرده بود. در بارسا به او توصیه کردند که به فنلاند برود و خود را در اختیار بهترین متخصصی قرار دهد که در آن زمان دمبله را عمل کرده بود. اگر او از اتاق عمل عبور می کرد، زمان نقاهت بین چهار تا شش ماه متغیر است در حالی که درمان محافظه کارانه بین شش تا هشت هفته پیش بینی شده بود.

علی رغم اصرار بارسا، آنسو فاتی ترجیح می دهد درمان محافظه کارانه را انتخاب کند و آن را همراه با تیم پزشکی مورد اعتماد خود انجام دهد. در بارسا آنها از قبل تصمیم بازیکن را می دانند و برای تغییر نظر او فشار می آورند، اما به نظر نمی رسد که کارساز باشد. طی این سه شنبه، باشگاه باید تصمیم بازیکن را در بیانیه ای رسمی اعلام کند.

 

کدخبر: 766307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟