اعلام زمان تست‌های مشکوک کرونا در تیم ملی فوتبال بانوان ایران

تیم ملی فوتبال بانوان ایران بعد از پیروزی مقابل اردن  جام ملت‌های زنان آسیا2022 صعود کرد. تیم‌ملی ایران توانست در ضربات پنالتی با برتری 4 بر 2 به پیروزی دست یافته، برای اولین بار مجوز صعود به جام‌ملت‌های آسیا را کسب کند. تیم ملی فوتبال بانوان ایران در حال حاضر توسط «مریم ایراندوست» هدایت می‌شود. تیم ملی فوتبال در حال حاضر تلاش می کند تا پس از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شود. تنها لژیونر حاضر تیم ملی فوتبال بانوان «یاسمن فرمانی» است که در تیم فوتبال شارلوا بازی می‌کند.

به گزارش رکنا ورزشی، تیم ملی فوتبال بانوان ایران این روزها در کشور هند برای برگزاری مرحله گروهی جام ملت های آسیا حضور دارد. هند رقیب و همگروه ایران به دلیل ابتلا گسترده به کرونا از دور رقابت‌ها حذف شد. با این اوصاف تیم ملی ایران با کسب پیروزی احتمالی مقابل چین تایپه فرصت دارد به راحتی از گروهش صعود کند. در صورت کسب پیروزی احتمالی، شاگردان ایراندوست صعود تاریخی را ثبت کرده اند. 

با این حال امروز غروب اخباری منتشر که در اردوی تیم ملی فوتبال هم شائبه‌هایی در خصوص ابتلا به کرونا و حذف پیش آمده است.(خبر کامل را اینجا بخوانید.)

در همین رابطه فاطمه علیپور، مدیر تیم ملی بانوان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*مقابل چین شکست غیر قابل باوری را از نظر تعداد گل متحمل شدیم.

*همین که با ذهن برنده در جام ملت‌ها حضور داریم یک امتیاز مثبت است و به دور دست‌ نگاه می‌کنیم.

*حتی اگر مقابل چین تایپه به مساوی برسیم، امکان صعود داریم ولی به دنبال برد هستیم.

 *نتیجه تست کرونای کل اعضای تیم فردا مشخص می‌شود و الان نمی‌توانم خبری را اعلام کنم.

کدخبر: 765988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟