برنامه نقل و انتقالاتی نساجی مشخص شد؟

هدایت نساجی در لیگ بیست و یکم به عهده «ساکت الهامی» است. نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر یک مقابل تراکتورمتوقف شد. نساجی با 20 امتیاز در رده نهم لیگ برتر قرار دارد. نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر باید به مصاف فجر سپاسی شیراز برود.

به گزارش رکنا، درحالی که پنجره نقل و انتقالاتی باز است و تیم‌های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکنان مدنظرشان هستند. بسیاری از تیم‌ها مثل نساجی مازندران هنوز به صورت جدی کار خاصی در این زمینه انجام نداده‌اند‌.

بر همین اساس پیگیری‌های خبرنگار رکنا نشان می‌دهد که پس از جلسه بین سران هیئت مدیره این تیم با نفرات کادرفنی؛ قرار شده تا «ساکت الهامی» بعد از بازی روز دوشنبه(4 بهمن ماه سال جاری) تیمش مقابل فجرسپاسی لیست بازیکنان مدنظرش را در اختیار این باشگاه بگذارد.

*جدایی آل کثیر دست نساجی را باز کرد

این درشرایطی است که پیش از این هم «علی آل‌کثیر» مهاجم نساجی بعد از نشست با مسئولان باشگاه به صورت توافقی از این تیم جدا شد تا تا دست الهامی برای جذب بازیکنان مدنظرش در پست‌های متعدد باز باشد. 

*پست‌های مدنظر نساجی

علاوه بر این به نظر می‌رسد که نساجی با توجه به خالی بودن لیستش قصد جذب 3 بازیکن در پست‌های فوروارد، دفاع و هافبک را برای تقویت در نیم فصل دوم دارند.

حال باید دید که در نهایت 3 بازیکن جذب شده در پست‌های مدنظر الهامی کدام یک از بازیکنان لیگ برتری خواهند بود.

کدخبر: 765305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟