آزادی در مسیر موسوی/ حضور در لیست خروج که عار نیست!

هدایت  استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته پانزدهم استقلال با 35 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته شانزدهم مقابل هوادار تهران قرار می گیرد. استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کرد.

به گزارش رکنا ورزشی، روز گذشته تعدادی از شاگردان مجیدی به باشگاه استقلال رفتند تا تکلیف خود را برای نیم فصل دوم مشخص کنند. در جمع این بازیکنان محمدرضا آزادی هم حضور داشت. در حالی که او می گوید قصد ادامه حضور در جمع استقلالی‌ها را دارد، اما در لیست خروج قرار گرفته است. 

بعضی از کارشناسان می‌گویند او دائماً مصاحبه می کند تا مدیران استقلال ناچار شوند برای جدایی به او مبلغ لغو قرارداد پرداخت کنند. پیش از این نظیر چنین رفتاری را سیداحمد موسوی با استقلال داشت که حسابی موجب ناراحتی هواداران این تیم شد.

البته حضور در استقلال و پرسپولیس خصوصاً در سنین جوانی یک فرصت خوب برای هر بازیکنی می‌تواند باشد و به نوعی پیشرفت چند پله ای برای او محسوب می‌شود و از طرفی طبیعی است هر بازیکنی حتی با کیفیت بالا مورد نظر یک سرمربی نباشد و در فهرست مازاد قرار بگیرد. قطعاً  این اتفاق برای هیچ فوتبالیستی شیرین نیست ولی با مرور گذشته می توان به آن پی برد که بزرگترین فوتبالیست‌های فوتبال ایران هم چنین روزهایی را تجربه کرده ولی به جای مایوس شدن انگیزه بیشتری برای درخشش پیدا کردند و همین موضوع کلید موفقیتشان شد.

ما هنوز فراموش نکرده ایم که آزادی در اواخر حضورش در تراکتور چه نوع رفتاری از خود بروز داد و چگونه هواداران این تیم را رنجاند و حتی به تصمیمات سرمربی خود در چند مسابقه معترض بود. به هر حال او اگر طعم لژیونر شدن را در لیگ کم کیفیت یونان چشیده است، نباید فکر کند که فوتبالش پیشرفت کرده است.

کدخبر: 765298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟