2 بازیکن استقلال در مسیر سرخ ها

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دوازدهم استقلال با 28 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال  در هفته دوازدهم مقابل فولاد خوزستان پیروز شد. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد مس رفسنجان عبور کرد.

به گزارش رکنا، در حالی که یک هفته به پایان نیم فصل اول باقی مانده است، زمزمه‌هایی زیادی مبنی بر جدایی بازیکنان تیم استقلال شنیده می‌شود. برخی از این بازیکنان از نیمکت‌نشینی و شرایط خود در استقلال ناراضی هستند. آنها با این انتظار به استقلال آمدند که بیشتر بازی کنند و ستاره شوند. 

سعید مهری در آخرین روزهای کاری محمود فکری در استقلال جذب شد. معمولاً مجیدی او را در ترکیب به کار نمی گیرد. البته در مدت زمان کوتاهی که فراز کمالوند در کادر فنی استقلال حضور داشت، مهری بیشتر به کار گرفته می شد. نشانه بارز این موضوع در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود که مهری در حتی ترکیب اصلی هم قرار می گرفت.

با این حال اگر چه استقلال برای حفظ آرامش خود لیستی منتشر نکرده است، اما شنیده می‌شود به جز مهری،  بازیکن دیگری هم تمایل به خروج از جمع آبی ها دارد. تا این لحظه موضع باشگاه استقلال در این رابطه مشخص نشده است.

یکی از این 2 بازیکن «محمدرضا آزادی» هافبک تهاجمی سابق تیم پانتولیکوس یونان،  و نفر دیگر هم «سعید مهری» هافبک میانی سابق تیم تراکتور تبریز است. هر دو بازیکن سابقه حضور در تراکتور را دارند و بی تمایل نیستند که به جمع پرشورها بازگردند. با توجه به تغییرات مالکیتی در تراکتور باید دید آنها می توانند هزینه رضایتنامه این 2 بازیکن را تامین کنند؟

کدخبر: 760659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟