فکری: باید نتایج نیم‌فصل اول را فراموش کنیم

به گزارش رکنا ورزشی، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی نفت مسجد سلیمان با پیکان در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که به تیم خودم بازگشتم و تمام تلاش و انرژی خود را میگدذارم تا تیم از این فضایی که به وجود آمده بیرون بیاید و دل هواداران را شاد کنیم. از بازیکنان هم می‌خواهم که در بازی فردا با تمام توان خود بازی کنند و انرژی بگذارند. امیدوارم مجموعه نفت مسجد سلیمان وقت بگذاریم و نتایجی را کسب کنیم که در خور نام نفت باشد و در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیکان یکی از تیم‌های خوب این فصل است، گفت:  آنها جوان و با انگیزه هستند و شرایط خوبی در جدول دارند. بچه‌های ما هم باید نتایج نیم فصل گذشته را فراموش کنند تا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم و امتیازات لازم را بگیریم. بعد از این بازی هم می‌توانیم روی نقاط ضعف خودمان کار کنیم و با جذب نفرات دیگر تیم یک دست تری را وارد میدان کرده و در بازی های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص بازیکنان این تیم گفت: چند نفر از بازیکنان فصل گذشته حفظ شده‌اند، اما اکثرا جدا شدند و تیم جدیدی در این فصل بسته شده است. امیدواریم در فرصت نیم فصل 6، 7 بازیکنی که مدنظر داریم را جذب کنیم و به تیم کمک کنند. 

وی ادامه داد: از طرف دیگر ممکن است در تیم فصل دوم حضور تماشاگران هم آزاد باشد، مطمئنا اگر این اتفاق بیفتد، با شور و حرارت آنها می‌توانیم انرژی بهتری بگیریم و در بازی های خانگی زنگ تفریح برای حریفان نباشیم. یکی از دلایلی که باعث شد برگردم حضور همین مردم و لطف و محبت آنها بود. رفتاری که در شروع فصل با من شد، حرفه‌ای و قشنگ نبود. خودم علاقه زیادی به این مردم و تیم دارم و امیدوارم با کمک هم تیم نفت را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 765139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟