ربیعی: در رفسنجان فقیر هستیم

به گزارش رکنا ورزشی، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از دیدار مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: شرایط جوی در رفسنجان مناسب نبود و به دلیل باد و برف شدید قطعا مسابقه به تعویق می‌افتاد که به ضرر دو تیم بود و ممکن بود با مصدومیت بازیکنان همراه شود و خوشبختانه به دلیل کیفیت خوب زمین سیرجان توانستیم یک فوتبال خوب را از هر دو تیم شاهد باشیم.

او ادامه داد: برنامه‌های خود را بهتر پیاده کردیم و با فشار روی دروازه حریف موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم و در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول، نفت آبادان بهتر عمل کرد. در نیمه دوم نیز شرایط خوب پیش رفت و توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم اما این نتیجه از ارزش‌های کادر فنی و بازیکنان نفت آبادان کم نخواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان این که در قرعه‌کشی لیگ و جام حذفی جزو بدشانس‌ها هستیم، گفت: جام حذفی را جدی می‌گیریم و امیدوار هستیم به خوبی نتیجه بگیریم.

ربیعی با اشاره به این که چمن مصنوعی کیفیت مسابقه را می‌گیرد، گفت: دو سال است روی چمن مصنوعی در لیگ برتر بازی می‌کنیم و زمین تمرین هم نداریم، امروز زمین چمن سیرجان نشان داد که می‌توانیم چه کیفیتی را از خود ارائه دهیم. در رفسنجان فقیر هستیم اما اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدواریم رفسنجان نیز مانند گل گهر امکانات تمرینی خوبی را در آینده داشته باشد.

وی در رابطه با دیدار هفته آینده این تیم مقابل استقلال تهران نیز، تصریح کرد: با صدر نشین لیگ بازی داریم که بازی بسیار سختی است، باید خوب ریکاوری کنیم و چهار روز دیگر به مصاف استقلال برویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 758477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟