گروسی: شایعات درباره کرونا استقلال خنده‌دار است/ عدم دعوت آبی‌پوشان؟ تیم ملی ضرر می کند

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته پانزدهم استقلال با 35 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته شانزدهم مقابل هوادار تهران قرار می گیرد. استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کرد.

محسن گروسی در خصوص لغو بازی‌های اخیر استقلال و شایعات مربوط به کرونا آبی‌پوشان، به خبرنگار ورزشی رکنا اظهار داشت: کسی حق ندارید در مورد تیم استقلال حرف نامربوط بزند بگوید: «آنها دروغ می گویند کرونا دارند.» این چه حرفی است؟ هیچ کس دوست ندارد بیمار شود و چرا باید از این موضوع خوشحال شوند؟ در چند روز اخیر شاهد هستیم که شایعاتی در محافل فوتبال به وجود آمده که آنها خودشان را به مریضی زدند. این حرفها واقعاً خنده‌دار است.

وی افزود: مگر استقلال تیم کوچک وته جدولی است که این حرف‌ها را درباره‌اش می زنند؟  برایم جای تعجب است. به جای اینکه حرف درست بزنند تا وضعیت فوتبال درست شود، این حرفها را درست می‌کنند. هر جوری فکر می‌کنم فوتبال به اندازه سلامتی انسانها ارزش ندارد؛ اما عده‌ای به دنبال این هستند که شخصیت آدمها را  خراب و آنها را زیر سوال ببرند. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خدارا شکر شرایط امسال استقلال  بسیار خوب است و قطعا با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند حتی قهرمان لیگ برتر شود ‌.

گروسی در پایان پیرامون اظهار نظر اسکوچیچ و عدم دعوت بازیکنان استقلال به تیم ملی گفت: قطعا با توجه به شرایط خوب تیم استقلال، به خصوص خط دفاعی، هر کسی دوست دارد از مهره‌های استقلال در تیم ملی استفاده کند.  نبود بازیکن وعدم دعوت بازیکنان استقلال در لیست تیم ملی، بیشتر به تیم ملی و سرمربی آن ضربه می‌زند. بازیکن استقلال ضرر نمی‌کنند. آنها می‌توانند در اردوهای بعدی بعد از رفع کسالت به لیست تیم ملی اضافه و در ترکیب آن به میدان بروند.

کدخبر: 764805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟