ایراندوست: بازیکنان کناری هند قوی هستند/ 3 بازیکن تیم مصدوم جزئی دارند
حجم ویدیو: 14.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:58

تیم ملی فوتبال بانوان ایران بعد از پیروزی مقابل اردن جام ملت‌های زنان آسیا 2022 صعود کرد. تیم‌ملی ایران توانست در ضربات پنالتی با برتری 4 بر 2 به پیروزی دست یافته، برای اولین بار مجوز صعود به جام‌ملت‌های آسیا را کسب کند. تیم ملی فوتبال بانوان ایران در حال حاضر توسط «مریم ایراندوست» هدایت می‌شود. تیم ملی فوتبال در حال حاضر تلاش می‌کند تا پس از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شود. تنها لژیونر حاضر تیم ملی فوتبال بانوان «یاسمن فرمانی» است که در تیم فوتبال شارلوا بلژیک بازی می‌کند

به گزارش رکنا ورزشی، تیم ملی بانوان  ایران از ساعت 17:30 امروز  در مرحله گروهی جام ملت های فوتبال بانوان آسیا  مقابل هندوستان قرار می گیرد. در آستانه بازی امروز مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی افتتاحیه قطعاً هیجان انگیز است.

*خداراشکر به آن صورت مصدومیت جدی نداریم. 2 تا 3 نفر از بازیکنان دچار مصدومیت هستند که کادر پزشکی  تمام تلاش خود را انجام می دهند  تا قطعاً به بازی برسند.

*تیم هند در چند سال اخیر سرمایه گذاری روی فوتبالش داشته و تورنمنت موفقی در برزیل برگزار کرده است. با آنالیزی که روی آنها داشتیم، مشخص شد تیم کاملاً سرعتی و بازیکنای خوبی که در کناره ها دارند که می‌تواند به ما ضربه بزند. البته ما تهمیدات لازم را انجام داده ایم و با تمام توان در این بازی به میدان می‌رویم.

*از مردم می‌خواهم انرژی مثبت برای تیم بفرستند. فکر می کنم با دعای مردم می توانیم این تیم را از پیش رو برداریم.

کدخبر: 764447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟