اعلام آمادگی رئیس فدراسیون فوتبال برای همکاری با سازمان محیط زیست

در 10 اسفند ماه سال 1399، عزیزی خادم با رای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد. رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان شرکت کرد. در روزهای اخیر مدیران استقلال و پرسپولیس با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کردند. معاون سابق حقوقی فدراسیون فوتبال امروز درباره دلاری شدن قرارداد اسکوچیچ خبر داد.

به گزارش خبرنگار رکنا، امروز در مراسمی که به مناسبت روز ملی هوای پاک در سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال نیز پیرو موافقت این فدراسیون با درج مجدد تصویر یوزپلنگ ایرانی بر پیراهن تیم ملی فوتبال در مراسم حاضر شد.

عزیزی خادم در این مراسم با تاکید بر این که فدراسیون فوتبال در کنار سازمان حفاظت محیط زیست است، گفت: امروز فوتبال ملی و باشگاهی یکی از سرمایه های اجتماعی عظیم کشور است و فدراسیون فوتبال این را وظیفه خودش می داند که این ظرفیت را در اختیار سازمان محیط زیست قرار دهد. من به عنوان مسئول فوتبال ملی کشور اعلام می کنم که ما با افتخار برای حفاظت از طبیعت کشور در کنار برنامه های سازمان محیط زیست هستیم.

وی افزود: یوزپلنگ آسیایی یکی از گنجینه های ارزشمند طبیعت ایران است که خداوند متعال در اختیار ایران زمین قرار داده است و ما وظیفه داریم که با همکاری با سازمان حفاظت محیط زیست از این گنجینه ارزشمند حفاظت کنیم.

 

کدخبر: 764152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟