صحبت‌های سخنگوی فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع هیئت فوتبال
حجم ویدیو: 65.84M | مدت زمان ویدیو: 00:09:41

به گزارش رکنا، حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع هیئت فوتبال استان تهران صحبت‌هایی را انجام داد.

حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: مهرداد سراجی به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال است و اساسنامه فدراسیون فوتبال هم حق و حقوقی را برای همه اعضای فدراسیون فوتبال، نه هیئت رییسه نه مجمع، بلکه اعضای فدراسیون فوتبال مشخص کرده و همه آنها هم محترم هستند.

او ادامه داد:  اینکه می‌گویید دعوا من اسم آن را دعوا نمی‌گذارم‌. گزارش حسابرسی برای مجمع عمومی سالیانه باید آماده شود که به اعضای مجمع ارائه شود و اعضای مجمع بپذیرند یا مشروط کند یا رد کند و این تکلیف اول ماست. نکته بعدی که وجود دارد این است که ۳۱ تیر این سال مالی به اتمام رسیده که تقریبا چهار ماه و نیم آن به دوره مدیریت عزیزی‌خادم مربوط می‌شود و بقیه آن به دوره پیشین مدیریت مربوط می‌شود. من بررسی ها را به دوستانم در دپارتمان مالی گفتم که انجام بدهند و سراجی عزیز ترازنامه مالی فدراسیون فوتبال را در سال مالی مدنظر خودشان دریافت کرده‌اند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مسائلی که سراجی پیرامون پرداخت‌ها در فدراسیون بر زبان آورده تاکید کرد: نکته بعد بحث پرداخت هاست که طبق اساسنامه فدارسیون فوتبال اگر نیاز باشد که کسی یک دوره خاصی از یک سال مالی را گزارش بگیرد باید درخواست آن را بدهد. چنین درخواستی در دپارتمان مالی ما ثبت نشده است. نهادی یک عضو آن خزانه دار است نمی‌تواند پرداختی انجام بدهد، مگر با تایید خزانه دار‌. خزانه دار چطور می‌تواند دستور پرداخت بدهد؟ نمی‌تواند این کار را انجام بدهد مگر با تایید هیدت رییسه. اول اینکه چنین درخواستی در هیئت رییسه مطرح نشده و دومین مسئله این است که به او هم ابلاغ شده که اگر چنین چیزی نیاز است به هیئت رییسه ببرید و مصوبه بگیرید من انجام بدهم. ضمن اینکه بازرس یا حسابرس مدنظر خودتان را معرفی کنید.هیچکدام اتفاق نیفتاده است.

شریفی در پایان افزود: او ترازنامه مالی را گرفت اما بحث حسابرسی الان با حسابرس مستقل فدراسیون فوتبال در فدراسیون مستقر است و چند هفته ای است و حتی من امروز با فدایی رییس دپارتمان مالی کاری داشتم نتوانستم با او صحبت کنم و به من زنگ زدند و گفت در جلسه حسابرسی بوده و برای دوره‌های قبل را بررسی می‌کرده چون دو سال مردود شده و این مسئله کاملا مشخص است و روال قانونی خودش را دارد و و هیچ چیزی نه بیشتر نه کمتر در این خصوص نیست.

انتهای پیام/

کدخبر: 750945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟