ایراندوست: بی صبرانه منتظر قرعه کشی بودیم

فدراسیون فوتبال ایران از زمان روی‌کار آمدن "شهاب‌الدین عزیزی‌خادم" به دنبال فعال کردن سیستم VAR است. اما استفاده کردن از این سیستم فدراسیون فوتبال را دچار مشکلاتی کرد. تا جایی که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری که خیلی نسبت به داوری در فصل گذشته اعتراض داشتند نسبت به نبود این سیستم کمک داور ویدئویی به فدراسیون فوتبال اعتراض کردند. این مسئله حواشی بسیاری را برای فدراسیون فوتبال به وجود آورد.

به گزارش رکنا، طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از همگروهی شاگردانش با تیم های چین تایپه، چین و هند در جام ملت های فوتبال بانوان آسیا، اظهار داشت: در مورد قرعه کشی مرحله نهایی که توسط ای اف سی صورت گرفت باید بگویم حس فوق‌العاده ای بود که برای اولین بار جز 12 تیم آسیا قرار داشتیم. هم کادر فنی و بازیکنان و حتی هواداران بی صبرانه منتظر قرعه کشی بودند. انتظاری که از قرعه کشی داشتیم، رخ داد. در گروه آسانی قرار نداریم، اما امیدوارم با حمایت هایی که تا الان از سوی فدراسیون فوتبال مخصوص رییس فدراسیون صورت گرفته، با تدارکات قویی پیش رویم و معتقدم ایران می تواند حریف قوی برای تیم های همگروه خود باشد.

وی در ادامه گفت: تیم چین چند دوره قهرمان آسیا بوده و چین تایپه نیز حریف دست و پا بسته ای نسیت اما ما نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم تا نماینده شایسته ای برای کشور عزیزمان باشیم.

 

کدخبر: 734229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟