درخواست کاپیتان نساجی از رئیس جمهور + عکس

هدایت نساجی در لیگ بیست و یکم به عهده «ساکت الهامی» است. نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر یک مقابل تراکتورمتوقف شد. نساجی با 20 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر قرار دارد. نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر باید به مصاف فجر سپاسی شیراز برود.

به گزارش رکنا ورزشی، در فصل بیست و یکم لیگ برتر،  ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر در مازندران در حال بازسازی است.

به همین دلیل یکی از چالش‌های عجیب این فصل نساجی مازندران، بازی در زمین های غیر هموار  مانند شهدای ساری  و حتی خارج از استان است. برای مثال بازی در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد.

«مسعود شجاعی» ستاره باتجربه و کاپیتان نساجی در پیامی اینستاگرامی نسبت به این وضعیت گلایه کرده و البته اشاره‌ای هم به شرایط خوب فنی تیم داشته است؛ شجاعی در ستایش عملکرد فنی نساجی در هفته‌های اخیر نوشته: «با وحدت، همدلی، تلاش و بدون هیچ ادعایی، همه با هم 10 هفته نباخته‌ایم و سعی کردیم از اعتبار و جایگاه فوتبالی مازندران و شمال کشور دفاع کنیم.»

در بخش پایانی پیام کاپیتان نساجی، او از شخص اول اجرایی کشور درخواست کمک داشته و از «آیت الله رئیسی رئیس جمهور» و «حمید سجادی» وزیر ورزش خواسته تا به داد تیم نساجی برسند و این تیم را از این شرایط به لحاظ میزبانی نجات دهند. 

photo_2022-01-19_13-26-48

کدخبر: 764111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟