گروسی: یاماگا بهترین بازیکن استقلال است/ بازیکنان نباید برای قهرمانی نیم‌فصل مغرور شوند

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته چهاردهم استقلال با 32 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته پانزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان قرار می گیرد. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد مس رفسنجان عبور کرد.

به گزارش رکنا ورزشی، «محسن گروسی» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا، درخصوص ارزیابی شرایط این تیم پیش از دیدار جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی بهترین راه برای رسیدن تیم‌ها به لیگ قهرمانان آسیا است که خوشبختانه استقلال هم به دلیل کسب نتایج عالی در لیگ از شرایط خوبی برخوردار است. به همین خاطر فکر می‌کنم، اگر بازیکنان تمرکزشان را بالاتر ببرند، می‌توانند پیکان را شکست داده به مرحله بعدی صعود کنند. البته لازمه این اتفاق این است که شاگردان مجیدی هیچ تیمی را دست کم نگیرند با تمام توان و تا آخرین لحظه برای پیروزی در زمین تلاش کنند.

وی در مورد اینکه چقدر شانس برای قهرمانی استقلال در نیم‌فصل دوم قائل است ادامه داد: درست است که استقلال قهرمان نیم فصل شده و این موضوع اصلا اتفاق کمی نیست. ولی به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند. هیچ کدام از نفرات تیم نباید برای این دستاورد به خودشان غره شوند. بلکه باید بدانند که آن‌ها با زحمت و تلاش زیاد نیمی از راه را عالی طی کرده‌ و حالا هم باید با تمرکز و تلاش مضاعف خودشان را برای کسب نتایج عالی در نیم فصل دوم آماده کنند. تا در انتهای فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن نیم‌فصل اول این تیم را چه کسی می‌داند، عنوان کرد: واقعا تمامی نفرات تیم بازیکنان خوبی هستند. در پست‌ خودشان به کار تیم می‌آیند. ولی در بین آن‌ها «کوین یامگا» با توجه به اینکه خارجی بود و دیر هم به تیم اضافه شد ولی خیلی خوب توانست خودش را با دیگر نفرات هماهنگ کرده در شرایط مسابقه قرار بگیرد. به نظرم او تاثیرگذارترین بازیکن استقلال در نیم فصل اول بوده است. 

کدخبر: 763227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟