نویدکیا: با خوب بازی کردن به کسی امتیاز نمی‌دهند/ سپاهان قوی تر می شود

هدایت سپاهان به عهده محرم نویدکیا است. سپاهان در لیگ برتر با 22 امتیاز صدرنشین است. سپاهان  در پایان هفته دهم به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال صدرنشین لیگ برتربودت. سپاهان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صعود کرد. 

به گزارش رکنا ورزشی، محرم نویدکیا پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: نیمه اول را از دست دادیم و بد بازی کردیم. تمرکز نداشتیم و بد بودیم اما از دقیقه ۳۰ به بعد بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم خوب ادامه دادیم. سعی کردیم از مرکز زمین استفاده کنیم و به گل رسیدیم. فکر می‌کنم گل دوم ما سالم بود هیچ مشکلی نداشت. گل‌مان را قبول نکردند و بعد از آن یک توپ در مرکز زمین از دست دادیم و با یک شوت گل خوردیم.

او ادامه داد: بعد از گل هم خوب بازی کردیم اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم. سخت است اما فوتبال این چیزها را دارد. با خوب بازی کردن به کسی امتیاز نمی‌دهند و مسئولیت این شکست با من است. نتایج خوبی نگرفتیم چون خوب نیست در یک نیم فصل سه، چهار شکست را تجربه کنیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا اعتراضی به داوری ندارید؟ گفت: وقتی داور سوت زده و خطا گرفته، هر چقدر اعتراض کنم کمکی به تیمم نمی‌کند چون نتیجه رقم خورده است و من نمی‌توانم کاری انجام دهم. اشتباه نکردن داور مشکل من را حل نمی‌کند و سعی می‌کنیم قوی‌تر شویم و از لحاظ فوتبالی جلو برویم تا خودمان نتیجه بگیریم.

او درباره مصدومیت یاسین سلمانی توضیح داد: او از ناحیه همسترینگ آسیب دید و باید ببینیم پزشکان نظرشان چیست اما فکر می‌کنم چند هفته او را نداشته باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 754849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟