واسعی در رادار استقلال؟

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته پانزدهم استقلال با 35 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد و عنوان قهرمانی نیم فصل را تصاحب کرد. استقلال در هفته پانزدهم با نتیجه 3 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان گذشت . استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سه شنبه 28 دی ماه به مصاف پیکان می رود.

به گزارش رکنا، در ابتدای فصل بیستم «سعید واسعی» مورد توجه استقلال قرار داشت و بارها در فضای مجازی علاقه اش را به استقلال نشان داد. اما در نهایت آبی‌ها نتوانستند مبلغ رضایتنامه وی را تهیه کنند. در همین حال علیرضا منصوریان سرمربی وقت تراکتور، واسعی را در لیست خود قرار دارد و توسط مدیران تراکتور توانست از خودروسازان رضایتنامه وی را جلب کند. 

با این حال واسعی  با محرومیت طولانی مدتی  در لیگ بیستم همراه شد و با خطیبی هم اختلاف سلیقه پیدا کرد تا عملاً بخش عمده فصل را از دست بدهد. او خوش شانس بود چرا زیر نظر کریمی و در بازیهای حساس تیمش اثر مثبت گذاشت. 

در لیگ بیست و یکم هم به دلیل مشکل عدم دریافتی، با مدیران تراکتور رابطه خوبی ندارد و حتی از سوی سولدو سرمربی کروات هم مغضوب بود. 

حال بررسی‌ها حاکی از آن است که تراکتوری‌ها قصد دارند؛ واسعی را با «سعید مهری» استقلال معاوضه کنند. مهری در آخرین روزهای کاری محمود فکری به استقلال آمد و نتوانست توانایی‌هایش را در زمان مجیدی نشان بدهد.مهری که از تراکتور به سطح اول فوتبال ایران دعوت شدحالا بیشتر روزها در استقلال نیمکت‌نشین است.

با این اوصاف بعید نیست که استقلالی‌ها برای خروج مهری تمایل داشته باشند؛ اما پذیرش آنکه واسعی استقلالی شود یا خیر؟ مشخص نیست.

کدخبر: 762494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟