دغدغه مجیدی در آستانه نقل و انتقالات حل شد؟/ استقلال با توپ پُر مقابل پیکان + فیلم

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته پانزدهم استقلال با 35 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد و عنوان قهرمانی نیم فصل را تصاحب کرد. استقلال در هفته پانزدهم با نتیجه سه بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان گذشت . استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سه شنبه 28 دی ماه به مصاف پیکان می رود.

به گزارش رکنا ورزشی، در روزهای گذشته شایعاتی درخصوص سربازی دو مدافع استقلال به گوش می رسید که آخرین خبرها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه استقلال در خصوص وضعیت سربازی مرادمند پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند و این بازیکن مشکلی بابت حضور در استقلال نخواهد داشت. مدارک کفالت این بازیکن به نظام وظیفه ارائه شده است و با توجه به دارا بودن تمام شرایط، این بازیکن از سربازی معاف خواهد شد و حتی مسئولان استقلال خواهان تمدید قرارداد مرادمند نیز با این تیم شده‌اند.

پیش از این عبدالرسول فلاح مدیرعامل فجرسپاسی پس از با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نکاتی در خصوص مشمول بودن دو بازیکن استقلال به زبان آورد. او معتقد است که هم اکنون سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند مشمول هستند و باید به خدمت سربازی بروند.

گابریل پین و مسائل مرتبط به او یکی از مسائل مورد اهمیت برای فرهاد مجیدی است. در روزهای اخیر صحبت درباره پرداخت دستمزد مربی ایتالیایی زیاد است. بررسی ها حاکی از آن است که باشگاه استقلال در تلاش است تا 2 هفته آینده دستمزد پین را پرداخت کند.

به دلیل تحریم و مسائل مربوط به انتقال پول، کمی این موضوع سخت است؛ اما نشدنی نیست. مشابه این تجربه برای پرسپولیس در یک ماه اخیر اتفاق افتاد . با وجود سختی های فراوان اما در نهایت پول به حساب گابریل کالدرون واریز شد.

با توجه به اینکه تعطیلات نیم فصل بعد از هفته شانزدهم آغاز می‌شود، مربی و دو بازیکن خارجی آبی پوشان قصد دریافت مرخصی دارند. احتمالاً  با هماهنگی‌های باشگاه استقلال، پس از هفته شانزدهم و اتمام دیدار با هوادار، برای مرخصی از ایران خارج می‌شوند. گفته می‌شود مدت این مرخصی ۵ روز است و پس از اتمام آن خارجی‌ها به اردوی آبی پوشان در تهران ملحق خواهند شد.

کدخبر: 762440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟