پاشازاده: قهرمانی نیم‌فصل مزد زحمات فرهاد مجیدی است/  برای دروغگویان متاسفم

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته چهاردهم استقلال با 32 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته پانزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان قرار می گیرد. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد مس رفسنجان عبور کرد.

به گزارش رکنا، «مهدی پاشازاده» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص کارشناسی بازی این تیم مقابل نفت‌مسجد‌سلیمان اظهار داشت: بازی با نفت مسجد سلیمان خوب بود. گرچه معتقدم این بازی می‌توانست پُرگل‌تر باشد، اما در مجموع استقلال موفق شد با این پیروزی به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کند. که این مهم مزد زحمات «فرهاد مجیدی» و تمامی نفرات تیم است. اما این را هم بگویم: که به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند. بنابراین امیدوارم که استقلال از تجربیات نیم‌فصل اول نهایت بهره را ببرد، موفقیتش ادامه‌دار باشد.

*لیگ ایران مهاجم تراز اول ندارد

وی در مورد اینکه چقدر شانس برای قهرمانی استقلال در نیم‌فصل دوم قائل است ادامه داد: لیگ امسال نوسان زیادی دارد. مثلا وقتی پرسپولیس مقابل پدیده مساوی می‌کند، یا پیکان، سپاهان را شکست می‌دهد معلوم است، که تیم‌ها ثبات سال گذشته را ندارند. اگر تیمی در چندین فصل قبل‌تر به جایگاه چهارمی و پنجمی دست پیدا می‌کرد، همان تیم با همان ساختار امسال می‌توانست قهرمان لیگ شود. از طرف دیگر لیگ ما خیلی کم گل هم شده اکثر بازی‌ها نهایتا با نتایج، یک بر صفر، مساوی به پایان می‌رسند. که این موضوع هم نشان دهنده این است که ما دیگر بازیکنان سطح اول در خط حمله‌ نداریم. چرا که یک سری از مهاجم‌های درجه دوم‌ کشور هم لژیونر شده‌اند. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: به همین خاطر کلین‌شیت گلرها و آمار گل‌مهاجمان به این حد پایین آمده است. در مورد قهرمانی در نیم‌فصل دوم هم باید ببینیم که هرکدام از تیم‌ها تا به چه اندازه خودشان را تقویت کرده نقاط ضعفشان را برطرف خواهند کرد. مهمتر اینکه چگونه استارت خواهند زد. البته قرعه هم خیلی اهمیت دارد. مثلا قرعه‌ای که استقلال در نیم فصل اول با او روبه‌رو شد آسان‌تر از قرعه نیم فصل دوم این تیم است. با نزدیک شدن به بازی‌های سخت‌تر در اواخر لیگ احساسات هم بر تیم‌ها غلبه کرده تمرکزها تا حدی بهم می‌خورد. به نظرم هر تیمی کم‌اشتباه‌تر باشد شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

* بهترین بازیکن نیم‌فصل اول استقلال 

پاشازاده در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن نیم‌فصل اول استقلال چه کسی است، عنوان کرد: بدون شک «مهدی مهدی‌پور» نه تنها در استقلال بلکه در مجموع جز بهترین‌های لیگ امسال است. امیدوارم که کادرفنی تیم ‌ملی هم عملکرد این پسر خوب را ببینند. چرا که مهدی‌پور از بسیاری از بازیکنانی که دعوت می‌شوند و بازی می‌کنند بهتر است.

*اگر باعث حذف استقلال و پرسپولیس می‌شدم خودم داخل چاه می‌انداختم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد حذف 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: به نظرم این اتفاق از منظری بد و از طرفی خوب بود. تنها راهی که می‌شد مسئولین را مجاب کرد، که این 2 باشگاه باید خصوصی‌ شوند همین راه بود. 15- 20 سال است که همه می‌گویند به وضع این 2 باشگاه رسیدگی کنید ولی هیچکس توجه نمی‌کند. با این وضع اصلاً جام قهرمانی را نیز به هیچ تیمی ندهید چرا که اصلا انگیزه‌ای باقی نمی‌ماند. وقتی ما خودمان را از این اتفاق محروم می‌کنیم. دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. هیچ کلمه‌ای به نظرم می‌رسد فقط می‌توانم بگویم متاسفم. متاسفم برای کسانی که هنوز هم در حال دروغ گفتن هستند. آنقدر وقاحت دارند که هنوز هم هستند، و هنوز هم می‌گویند که حق با ماست. اگر من باعث حذف استقلال و پرسپولیس می‌شدم خودم داخل چاه می‌انداختم.

کدخبر: 762348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟