انتقاد تند ستاره پرسپولیس علیه مدیر تازه وارد سرخ ها + فیلم
حجم ویدیو: 14.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:38

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد . رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

به گزارش رکنا ورزشی،  در روز 22 دی ماه سال جاری رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد. او در اولین ساعت پذیرش مدیرعاملی پرسپولیس به سراغ، اردوی سرخ ها رفت و پای حرف های آنها نشست. این در حالی بود که شاگردان گل محمدی، در اردوی پیش از بازی فجرسپاسی در هفته پانزدهم قرار داشتند. 

درویش به این موضوع اکتفا نکرد و روز گذشته(23 دی ماه سال جاری) به همراه ذوالفقارنسب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر شدند. از آنجایی که پرسپولیسی ها در فصل بیست و یکم تنها 20 درصد دریافتی داشته اند، انتظار می رفت که نسبت به مسائل مالی نقد زیادی داشته باشند. 

در همین رابطه مهدی ترابی بازیکنی که سابقه حضور در سایپا را دارد، صحبت هایی را به زبان آورد که نشانگر اختلاف او با مدیرعامل سابق سایپا است. در همین رابطه بازیکن گلزن سرخ ها که تک گل تیمش را به مقابل فجر به ثمر رساند، در میکسدزون ورزشگاه آزادی عنوان کرد: «قبلا در سایپا بازی کرده‌ام. شرایط این تیم قبلا با پرسپولیس فرق دارد. در حوزه مدیریت هم همین است. قطعا آقای درویش باید بداند به کجا آمده است. من قصد جسارت ندارم ولی مدیرعامل ما باید بداند در کدام باشگاه حضور دارد. اینجا بازیکنان بزرگتری دارد و انتظارات بالاتر است. امیدوارم درویش با علم به اینکه مشکلات را حل کند به این تیم آمده باشد.بچه‌های پرسپولیس واقعا خیلی اذیت شدند و امیدوارم که مشکلات حل شود.»

با این اوصاف به نظر می رسد ترابی و درویش بعد از این موضوع دارای چالش زیادی باشند. با این حال معمولاً افرادی که سابقه همکاری با یکدیگر دارند با شناخت مناسب از همدیگر، کار را راحت‌تر پیش می برند. 

باید دید درویش که در روزهای ابتدایی کار خود در پرسپولیس است چگونه با این موضوع برخورد می کند.

کدخبر: 762119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟