قلعه‌نویی: اتفاق نابه حق روحیه گل گهر را بهم ریخته بود

هدایت گل گهر سیرجان به عهده امیر قلعه‌نویی است. گل گهر سیرجان با 17 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. گل گهر سیرجان در هفته سیزدهم با نتیجه 2 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کردند. گل گهر سیرجان در 5 هفته گذشته 2 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست کسب کردند. گل گهر سیرجان به واسطه حکم انضباطی در 3 بازی با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

به گزارش رکنا، «امیر قلعه‌نویی» سرمربی تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: از باشگاه خوب ذوب‌آهن به دلیل میزبانی خوبی که داشتند و زمین خوبی که برای تمرین در اختیار ما گذاشتند تشکر می‌کنم، همچنین بخاطر یک سال خوبی که در این باشگاه سپری کردم، اخلاق و معرفت را در این باشگاه دیدم.

وی ادامه داد: ذوب آهن یک تیم ریشه دار است، نایب قهرمان آسیا بوده، چندین قهرمانی و نایب قهرمانی داشته، شاید در یک سال گذشته مقداری فراز و نشیب داشته ولی امسال با آمدن تارتار تیم انسجام پیدا کرد و فردا یکی از بازی‌های سخت ما است.

قلعه‌نویی با اشاره به کسر امتیازات این تیم، عنوان داشت: بعد از آن اتفاقی که به نا حق برای ما افتاد و یک مقدار تیم از نظر روحی به هم ریخته بود توانستیم 2 برد بدست آوریم، بازی آخر با تیم خوب هوادار شرایط خیلی سخت بود که شانس آوردیم نباختیم.

سرمربی تیم گل‌گهر در خصوص محرومان ومصدومان این بازی خاطر نشان کرد: فردا 3 مصدوم و 2 محروم داریم که احتمالا مصدومان به بازی نرسند که این مقداری شرایط را سخت‌تر می‌کند ولی مطمئن هستم که نیروهای جایگزین حتما با تلاش و دوندگی بیشتر جای آنها را پر خواهند کرد، با شرایطی که وجود دارد فردا به دور از نتیجه بازی زیبا و خوبی خواهد شد، هم استادیوم خوب است و هم شرایط زمین اجازه این را به ما می‌دهد.

وی با اشاره به این که تیم‌های تارتار بازی مالکانه را دوست دارند افزود: ما در این یکی دو جلسه روی این مسئله کار کردیم، از مدیریت باشگاه و بچه‌ها تشکر می‌کنم، بعد از آن اتفاقی که افتاد هم مدیریت خوب ما پای کار بود و هم بازیکنان نهایت تلاششان را کردند که توانستیم 8 امتیاز بگیریم، در دو بازی که مساوی شد حق ما برد بود.

قلعه‌نویی در پایان گفت: در مجموع امیدوارم فردا بازی خوبی باشد، نتیجه دست خدا است ولی تلاش می‌کنیم که 3 امتیاز این بازی را ازآن خودمان بکنیم.

کدخبر: 761482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟