ادبیات عجیب مدیران فوتبالی در برنامه زنده تلویزیونی/ عذرخواهی فراموش شد؟ + فیلم
حجم ویدیو: 63.76M | مدت زمان ویدیو: 00:08:45

استقلال و پرسپولیس به دلیل نقص مدارک از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند. اما وزیر  ورزش در حاشیه هیئت دولت روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد 10 روز فرصت برای صدور مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس ، گل گهر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار رکنا ورزشی، شب گذشته کاظم اولیایی و مجید صدری در خصوص حذف پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا روی خط برنامه فوتبال برتر آمدند و صحبت های تامل برانگیزی را مطرح کردند.

صحبتهای سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و عضو کمیته صدور مجوز به درگیری لفظی کشید. با کمال تاسف در بخش هایی از اظهار نظرهای این دو مدیر فوتبالی به الفاظ زشتی کشیده شد در حالی که میلیونها بیننده تلویزیونی نگران و ناراحت وضعیت تیم شان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بودند.

گزیده صحبتهای دو مدیر فوتبالی را در ادامه می بینید:

اولیایی، عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در رابطه با مدارک نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما سال گذشته هم مدارک استقلال و پرسپولیس را رد کرده‌ بودیم؛ با این حال مسعود سلطانی‌فر شخصا به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا رفت و تعهد کتبی داد ولی چون شرکت آلمانی نبود، AFC پذیرفت اما در نهایت 120000 دلار ما را جریمه کرد!

* عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ادامه داد: شهرخودرو 2.5 سال است علیه پرسپولیس حکم انضباطی دارد/ مدارک استقلال و پرسپولیس پارسال هم رد شده بود!صدری برای اینکه حکم مدیرعاملی بگیرد، ما باید روی تمام معایب چشم‌پوشی کنیم! در دوره قبل AFC برای همین دروغ‌ باشگاه‌ها 120 هزار دلار فدراسیون را جریمه کرد. هوادار پرسپولیس خودش متوجه است؛ دوره اینکه بخواهیم آنها را تحریک کنیم گذشته.

* وی ادامه داد: با افتخار گفتم مدارک مالی این دو باشگاه منفی است. چرا باید برای رضایت آقایان دروغ بگویم؟ من سخنگوی رسمی کمیته استیناف هستم و وظیفه دارم صحبت کنم؛ با افتخار هم راست گفتم. 

* اولیایی درباره طلب تیم شهر خودرو از پرسپولیس گفت: شهرخودرو 2.5 سال است علیه پرسپولیس حکم انضباطی دارد؛ با این شرایط چطور مجوز حرفه‌ای باید صادر می‌شد؟ با چنین شرایطی اگر 10 بار دیگر هم نظر من را برای مجوز حرفه‌ای بخواهند، نظرم منفی است.

* اولیایی از تعهد و عملیات فریب سلطانی فر برای صدور مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس رونمایی کرد: سال گذشته هم مدارک استقلال و پرسپولیس را رد کرده‌ بودیم؛ با این حال مسعود سلطانی‌فر شخصا به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا رفت و تعهد کتبی داد ولی چون شرکت آلمانی نبود، AFC پذیرفت اما در نهایت 120000 دلار ما را جریمه کرد!

* صدری درخصوص حذف استقلال و پرسپولیس گفت: باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس حتی یک درصد هم مقصر حذف از آسیا نیستند. تا این لحظه حتی فکر هم نکردیم که از آسیا حذف شدیم!

 * سرپرست پرسپولیس ادامه داد: اگر دستم می‌رسید به این مدیران نشان خیانت می‌دادم. مگر نگفتند سال‌های قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC را پیچانده‌اند؟ امسال هم به خاطر شرایط کشور و هواداران، آنها را فریب می‌دادند. ما بر اساس صحبت آقایان به هواداران قول دادیم ولی الان من و آجرلو خائن شدیم.

* مگر اولیایی سخنگوی فدراسیون فوتبال است که به صورت مدام صحبت می‌کند؟!

* اینکه می‌گویند مدارک جعل بوده و مهر نداشته، فرار رو به جلو است. تمام این اتهامات و مصاحبه‌ها برای AFC یک سیگنال محسوب می‌شود تا بیشتر حساسیت نشان دهد.

* از پلیس فتا درخواست کردیم منبع خبری که گفته مدارک پرسپولیس جعلی است را پیدا کند.

* تیم استقلال و پرسپولیس ضربه اصلی را از داخل کشور خوردند. کجا غیر از کمیته بدوی به مدارک دسترسی داشته که حالا منشتر شده؟! هر سال مدارک به صورت فارسی ارسال می‌شده، نه فقط امسال.

* صدری خطاب به اولیایی گفت: با تحریک هوادار علیه مملکت دنبال چه چیزی هستی؟ اگر باشگاه می‌خواهی من استعفا می‌دهم شما بیا!

* طبق‌قراردادی که انصاری‌فرد بسته، پرسپولیس باید روزی 10میلیون‌به‌پدیده ضرر بدهد؛ دست هرچی نزول‌خور است را از پشت بستیم! من این پول را نمی‌دهم.

* رونمایی از عملیات فریب سلطانی‌فر؛ مدارک استقلال و پرسپولیس پارسال هم رد شده بود!

کدخبر: 761101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟