ثوری : به دنبال انجام کار اساسی در بوکس بانوان  هستیم

به گزارش رکنا ورزشی، حسین ثوری پس از انتخابش به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون بوکس، توضیح داد: همانطور که شاهد بودید اعضای محترم مجمع مجدد به بنده اعتماد کردند. همه عزیزان بر اساس دستاورد چهار سال گذشته و طبق برنامه چهار سال آینده رای دادند که بله‌ای به عملکرد بنده حقیر بود.

او ادامه داد: امروز مجمع به آن کارنامه و به برنامه بنده بله گفت. چهار سال پیش صحبت مدال جهانی کردیم که کسب شد و مدال المپیک هم دور از دسترس نیست. از فردا اردوهای خود را آغاز خواهیم کرد، با همان سبک گذشته که در مورد اردوها و تیم‌ها بود. با تفاوت اینکه مشکلات را شناسایی کرده‌ایم و با بیشترین توان پیش خواهیم رفت.

او ادامه داد: روح‌الله حسینی هم که برنامه ارائه کردند، از همین الان اعلام می کنم در هیات رئیسه اگر تمایل دارند در کنار ما باشند. نیاز بوکس همدلی است و این را اهالی بوکس می‌بایست به آن برسند. ما با سخت‌ترین شرایط بهترین نتیجه را گرفتیم و مطمئن باشید بوکس روزهای خوبی خواهد داشت.

ثوری درباره بوکس بانوان بیان کرد: تلاش‌های اساسی‌ من این است که با کمک وزارت ورزش یک کار اساسی صورت بگیرد، چون بوکس بانوان با رعایت حجاب اسلامی در کشورهای اسلامی اجرا می‌شود و مشکلی نیست. ما هم از  دوره گذشته پیگیر بودیم و الان هم هستیم. 

رئیس فدراسیون بوکس درباره برنامه‌های تیم برای بازی‌های آسیایی گفت: زمان زیادی تا بازی‌های آسیایی نداریم. از همین الان برای آن بازی‌ها برنامه‌ریزی می کنیم تا اردوهای خوبی با کشورهای خارجی داشته باشیم. منابع مالی خوبی هم تعریف کرده‌ایم. از جمله برادرم آقای صالحی، شرکت پارس جنوبی و پلیمر خلیج فارس پای‌کار آمده‌اند و اطمینان داشته باشید که چهار سال پیش روی ما بهتر خواهد بود.

او درباره ادعای روح‌الله حسینی مبنی بر مساوی نبودن شرایط انتخابات، توضیح داد: تمام هزینه‌ای که برای این انتخابات کردم یک و نیم میلیون تومان بود که برای گرفتن کپی از مدارکم بود و بس.

او درباره عملکرد چهار سال گذشته فدراسیون بوکس نیز اظهار کرد: ما زمانی که فدراسیون را تحویل گرفته‌ایم بعد از ۲۹ سال بود که حاج احمد ریاست میکرد. در آن دوره ده سال بود که فدراسیون مجمع عادی هم نداشت. ده سال بود مجمعی نبود. من این فدراسیون را تحویل گرفتم و باید آن شرایط گذشته را تغییر میدادم تا کارها صورت بگیرد. ما در یکی دو سال اول دور قبل درگیر ده سال گذشته بوکس بودیم. الان زمان شکوفایی بوکس است

کدخبر: 759901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟