خطر برای توپچی‌های لندن/ کلاغ ها به دنبال 4 بازیکن آرسنال

به گزارش رکنا ورزشی، سران نیوکاسل یونایتد به دنبال تقویت تیم خود در این ماه هستند و گزارش‌ها حاکی از آن است که آنها در حال بررسی حرکت برای خرید چهار بازیکن آرسنال در این ماه هستند و به همین دلیل سرخابی‌ها بالاخره این شانس را خواهند داشت از اولین پنجره نقل و انتقالات با مالکیت جدید عربستانی خود لذت ببرند.

البته این اتفاق در حالی است که تیم ادی هاو همچنان در منطقه سقوط قرار دارد و انتظار می‌رود که خرید چهره‌های جدید یک جرقه تازه در این تیم ایجاد کنند و آنطور که دیلی میرور گزارش داده برخی از این بازیکنان جدید نیوکاسل ممکن است از آرسنال جذب شوند. پیر امریک اوبامیانگ نیز در میان افرادی است که پس از یک تخلف انضباطی از ترکیب توپچی‌ها کنار گذاشته شده است.

علی‌رغم فرم اخیر اوبامیانگ به دلیل دقایق کمی که در زمین حضور داشته اما مطمئناً خرید او برای نیوکاسل یک خرید عالی در ژانویه محسوب خواهد شد. از طرف دیگر مهاجم گابنی یکی از چند مهاجمی است که می‌تواند همراه با ادی نکتیاه از تیم شمال لندنی خارج شوند. البته راب هولدینگ، محمد الننی به دلیل دقایق کمی که در فصل جاری برای آرسنال به میدان رفته‌اند از دیگر بازیکنان مدنظر نیوکاسل برای خرید زمستانی هستند.

انتهای پیام/

کدخبر: 759049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟