آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ

به گزارش رکنا ورزشی، فصل گذشته بود که درخشش لینگارد در پیراهن وستهام سران یونایتد را مجاب کرد تا درخواست بازگشت این ستاره انگلیسی را به تئاتر رویاها داشته باشند اما با این وجود اوضاع در فصل جاری برای او به خوبی پیش نمی رود تا به الان در بیشتر بازی ها نیمکت‌نشین بوده یا که دقایق کمی توسط کادرفنی به بازی گرفته شده و همین مسئله باعث شده شایعه خروج این بازیکن در ماه ژانویه از شیاطین سرخ شنیده شود و حتی در این میان ام چند باشگاه انگلیسی خواستار جذب این ستاره شده اند.

البته با وجود این مسئله فابریتزیو رومانو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی ادعا کرد لینگارد می خواهد تا پایان فصل در منچستر بماند؛ اما در طرف مقابل تلاش دین هندرسون برای خروج از منچستر به دلیل دقایق کم بازی ادامه دارد.

اینطور که توسط این روزنامه نگار ایتالیایی گزارش شده نیوکاسل در ماه دسامبر با جسی لینگارد ارتباط برقرار کرد ولی هیچ مورد پیشرفته ای وجود ندارد. این هافبک همچنان برای خروج در ماه ژانویه قانع نشده است.

همچنین دین هندرسون در تلاش برای خروج از یونایتد است ولی پیدا کردن یک باشگاه سطح بالا برای دروازه بان ها در پنجره زمستانی مشکل است و ممکن است به همین دلیل مجبور شود تا تابستان صبر کند.

همچنین در ادامه این گزارش آمده است: با وجود شایعات نارضایتی فوق ستاره پرتغالی بابت کسب نتایج ضعیف توسط شیاطین سرخ در فصل جاری و حتی شایعه ارتباط این بازیکن با سران بارسلونا برای پیوستن به این تیم، اما آنطور که گزارش شده تمام تمرکز رونالدو بر روی منچستر است ولی انتخاب مربی دائمی منچستر بر آینده او تاثیرگذار خواهد بود.

در حال حاضر کریستیانو رونالدو به طور مشخص فقط برروی منچستر یونایتد تمرکز کرده و راجع به سایر باشگاه ها فکر نمی کند. چنین چیزی جزو روش کاری او نیست.

پروژه آینده منچستر یونایتد و نیز سرمربی دائمی بعدی تیم می تواند یک عامل کلیدی برای تصمیم پوگبا، رونالدو و سایر بازیکنان در زمینه ماندن و یا ترک باشگاه در تابستان باشد. هنوز خیلی چیز ها باید در اطراف یونایتد شفاف سازی شود.

کدخبر: 758965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟