اطمینان لاپورتا از جذب ستاره نروژی زنبورها

به گزارش رکنا ورزشی، در شرایطی که این روزها خبرهای متفاوتی از رسانه های اسپانیایی برای خرید ارلینگ هالند ستاره نروژی زنبورها در ماه ژانویه لحظه به لحظه شنیده می شود دقایقی پیش ادعایی توسط لوییزروخو خبرنگار بارسایی مارکا بدین صورت منتشر شد با این مضمون که لاپورتا در یک جمع با صدای بلند فریاد زد:

«مطمئن باشید من هالند را در تابستان جذب می کنم».

از نظر او دلایلی که لاپورتا را به دنبال جذب هالند می‌کشاند:

ایجاد انگیزه برای جوانان: اولین مورد این است که کل پروژه ورزشی حول آن می چرخد،  او ستاره اصلی خواهد بود و با بازیکنان دیگری که در ترکیب بارسا حضور دارند، مخصوصا جوانانی که نیاز به انگیزه دارند آینده بارسا را خواهند ساخت، این پروژه ای برای آینده است.

مسائل تبلیغاتی: تبدیل شدن به چهره بزرگ بارسلونا به طور خودکار برای فوتبالیست بازده اقتصادی دارد زیرا این ادعای تبلیغاتی برای بسیاری از شرکت‌ها خواهد بود که نماد بزرگی در نروژ خواهند داشت. همچنین پیراهن های او مانند دونات به فروش می رسد. واضح است که باشگاه بارسا با توجه به این مسئله می تواند از لحاظ مالی رکورد بزند و درآمدی را به جیب بزند.

رقابت با رئال مادرید: این چیزی است که بارسا به آن توجه می کند، در تیم سفید بنزما، وینیسیوس و به احتمال زیاد امباپه در کانون توجه قرار می گیرند پس لاپورتا باید یک وزنه را مقابل آن قرار دهد.

کدخبر: 758942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟