آنچلوتی: در این پنجره نقل و انتقالاتی بازیکن فروشی نداریم

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال رئال مادرید در جام حذفی فردا شب (چهارشنبه) به مصاف آلکویانو می‌رود و در همین زمینه کارلتو به تشریح برخی از مسائل پرداخت.

بازی فردا؟

بازی متفاوتی است، زیرا خارج از خانه یک بازی مهم برگزار خواهیم کرد. کاپی را استارت می‌زنیم که بسیار مهم است و هدف ما در آن قهرمانی است. در این بازی نه تنها کیفیت بلکه باید فاکتور های زیادی داشته باشیم مثل پیروزی در دوئل‌ها ، ضربات کاشته و ... . بعضی بازیکنان احساس ناراحتی داشتند مثل بنزما ، مندی و مودریچ. کورتوا تنها بازیکنی است که فردا بازی نمی‌کند چرا که می‌خواهم لونین را به زمین بفرستم.

پیشنهاد به امباپه در همین زمستان؟

نمی‌خواهم در مورد بازیکنان تیم‌های دیگه صحبت کنم. با برانچینی (ایجنتی که این خبرو منتشر کرده) رابطه خوبی دارم و ترجیح می‌دهم در این مورد صحبت نکنم.

خروجی‌ها؟

نمی‌خواهیم اجازه خروج بازیکنی را بدهیم چون در کل کسی درخواست خروج نداده. با هیچکدام از بازیکنان مشکلی ندارم و همه به خوبی تمرین می‌کنند. فکر نکنم در این پنجره فروشی داشته باشیم.

بیل؟

اون مصدوم نیست ولی خوب هم نیست. دارد تمرینات اختصاصی پشت سر می‌گذارد و می‌تواند مقابل والنسیا به میدان برود. شاید هم با خودمان برای سوپرکاپ به عربستان ببریم او را.

بازگشت از تعطیلات؟

من به این تیم اعتماد کامل دارم. باید کاملا جدی بازی کنیم چون این تنها راه رسیدن به مرحله نهایی این تورنمنت است. باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم ، از سختی‌هایی که ممکن است با آن‌ها روبه رو باشیم آگاهم و بهترین ترکیبم را به زمین می‌فرستم.

سبایوس؟

به عنوان بازیکن و انسان دوسش دارم.اون داره خوب تلاش می‌کند و در نیم فصل دوم بازیکن مهمی برای تیم خواهد بود. اون کیفیت لازم برای حضور در مادرید را دارد.

برنامه برای سال بعد؟

اینجا مادرید است و برنامه سال بعد از همین الان ردیف شده. در باشگاهی مثل مادرید غیرممکن است که برنامه وجود نداشته باشد. 

آلکویانو؟

بازی پارسال را ندیدم ولی می‌دانم چه اتفاق‌هایی رخ داد چون بازیکنان در موردش بهم گفتند.بازیکنان بهتر از من می‌دانند در آنجا چه اتفاقی افتاد و فردا چه اتفاقاتی نباید تکرار بشود.

شکست مقابل ختافه؟

این مدل بازی‌ها به ما ضربه میزند و باید کارهای متفاوتی کنیم تا در مقابل تیم‌هایی که در دفاع به ما فضا نمی‌دهند بهتر عمل کنیم. برای پیروزی مقابل این تیم‌ها به بازیکنانی نیاز داریم که تمایل بیشتری برای گلزنی دارند. باید روی این بازی‌ها کار کنیم چرا که باز هم با همچین تیم‌هایی روبه رو می‌شویم.

مصدومیت‌ها؟

بیل به 6 ماه از قراردادش که باقی مانده تعهد دارد. می‌خواهیم هرکاری لازم است انجام بدهیم تا بازیکن احساس خوبی در تیم داشته باشد.

هازارد؟

بگذارید رو راست باشیم ؛ در این بازی به تنها بازیکن نیمکت‌نشینی که دقایق بازی می‌دهم لونینه و می‌خواهم بهترین ترکیبم را در زمین داشته باشم. اینجا جایی نیست که به بازیکنانی نیمکت‌نشین دقایق بازی داده بشود. بهترین ترکیب ممکن خودم را مقابل آلکویانو می‌بینید. 

لونین و وینیسیوس؟

لونین بلیط آلکویانو را تو جیبش دارد هنوز (با خنده) اون زمین و محیط بازی را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند بازی خوبی به نمایش بگذارد. وینی توانسته تمرین کنه بنابراین می‌تواند به میدان برود. اون به پروتکل اخترام گذاشت بنابراین اینجا می‌ماند تا برای بازی مقابل والنسیا آماده شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 758881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟