قربانی: مبارزه با فساد در فوتبال عواقب زیادی دارد/ امیدوارم استقلال قهرمان شود

به گزارش رکنا ورزشی، پیروز قربانی در خصوص قطع همکاری با تیم فوتبال رایکا بابل، اظهار داشت: بالاخره من هم دارم عواقب این اتفاق را پس می دهم اما تا آخر دنبال این موضوع خواهم رفت هر چند نهادهای ذی ربط باید بیایند رسیدگی کنند این مسئله را که تیم های فوتبال در اختیار چه کسانی قرار دارد. آیا آدم هایی که در فوتبال می آیند قصد آنها خدمت به فوتبال است یا اتفاقات دیگر. گذشته این اشخاص چه چیزی بوده است. به نظرم آدمی که گذشته تاریکی داشته و دنبال تیغ زدن مردم بوده آیا هدفش واقعا خدمت کردن به فوتبال است؟ تیم هایی که طرفداران زیادی دارند نباید در اختیار کسی قرار بگیرد که اهلیت ندارند.

وی افزود:  در لیگ یک اصلا نظارتی وجود ندارد و این  نظارت باید بیشتر شود. مگر می‌شود همچین چیزی و بد الکی و خیلی راحت بیایند ما داریم در فوتبال هزینه می‌کنیم. خیلی جالب است با وقاهت تمام در برنامه تلویزیونی عنوان می‌کنند چنین چیزی وجود نداشته است. الان چند خانواده تماس گرفتند و عنوان کردند آنها از ما پول گرفته‌اند. اگر پیروز قربانی مشکل دارد نباید در فوتبال حضور داشته باشد. ضمن اینکه همه دارد شعار مبارزه با فساد را می‌دهیم؛ اما در این بین یک طرف پیدا شده و دارد این کار را انجام می‌دهد و خودش هم در این میان دارد ضرر می‌کند پس به نظرم باید نهادهای ذی ربط وارد عمل شوند. 

سرمربی سابق رایکا بابل گفت: یکسری آدم که اهلیت حضور در فوتبال را ندارند وقتی می‌آیند همه بحثی ایجاد می‌شود از موضوع شرط بندی بگیر تا جادوگری و تبانی. چون این اشخاص اهلیت ندارند و هدف آنها از حضور تنها یک هدف کثیف است. من به کسی کاری ندارم اما چیزی را که دیدم باید بگویم حتی اگر به قیمت ضرر کردنباشد. یکسری آدم‌ها هستند خیلی راحت دروغ می‌گویند و می‌خواهند تنها در فوتبال باشند تا به اهداف خودشان دست پیدا کنند. مگر می‌شود از طریق یک تیم فوتبال بتوانی استفاده کنی تا به اهداف اقتصادی خودت برسی و بعد در بوق کرنا بیایی و بگویی ما هزینه کرده‌ایم. اما چه هزینه‌ای بوده و تنها دلیلش این بوده که از چهار خانواده بدبخت پول گرفته‌ای تا خرج تیمت را در بیاوری. من در تیمی کار می‌کردم که مالک آن تیم پنجاه بازیکن به من معرفی کرد و در واتساپ هم سند این فایل موجود است. کدام مالکی به مربی بازیکن معرفی می‌کند و خدارا شکر می‌کنم هیچ کدام از آن بازیکنان را در تیمم قبول نکردم. 

وی درباره شرایط استقلال در لیگ برتر عنوان کرد: امیدوارم استقلال بتواند روند را ادامه بدهد و قهرمان لیگ شود. 

کدخبر: 758732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟