ادعای عجیب درباره مسی/ ستاره آرژانتینی در  مسیر پاریس

به گزارش رکنا ورزشی، صبح امروز باشگاه پاریسن ژرمن در بیانیه‌ای در سایت رسمی خود خبر از ابتلای لیونل مسی به همراه سرخیو ریکو، خوان برنات، نیتان بیتومازالا به کرونا خبر داد. پس از این اتفاق بازیکنان مذکور به قرنطینه رفتند و مشمول پروتکل‌های بهداشتی هستند. 

به این ترتیب بازیکنان فوق، در بازی فردا شب مقابل وانس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی همچنین بازی یکشنبه شب مقابل لیونل در دسترس پوچتینو نیستند.

در حال حاضر سایت آرژانیتین «تی وای سی» خبری را مبنی بر اینکه تست کرونا مسی بعد از کریسمس مثبت اعلام شده به روی خروجی خود آورده است. 

به همین دلیل هیچ تصویری از وی در مراسم سال جدید دیده نشده است. چرا که بازیکن پاریسن ژرمن در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

البته گفتنی است مسی در آستانه سال نو میلادی در زادگاه خود (شهر روزاریو آرژانتین) حاضر شد و قصد داشت تعطیلات خود را در این شهر بگذراند.

لئو مسی

اعتقاد بر این است که این ستاره آرژانیتنی تا چند ساعت دیگر به پاریس سفر کند.  مسی واکسن تزریق کرده و در فرانسه کسی که واکسن می‌زند فقط 7 روز قرنطینه می شود. با این اوصاف اگر بازیکن آرژانتینی قبل از بازی لیون نتیجه منفی باشد می تواند در ترکیب تیم خود بازی کند.

نتیجه اعلام شده از سوی باشگاه پاریسن ژرمن برای امروز نیست و متعلق به چند روز پیش است؛ اما باشگاه فرانسوی امروز این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد.

البته با این حال حال عمومی این ستاره خوب است.

انتهای پیام/

کدخبر: 758073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟