رونمایی از 5 پیشنهاد داخلی و خارجی علیرضا بیرانوند

علیرضابیرانوند متولد ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا در لیگ پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی از فصل ۹۴–۱۳۹۳ تا ۹۸–۱۳۹۷ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس در فصل ۹۸–۱۳۹۷، مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد. علیرضا بیرانوند در تیم ملی نیز بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد و در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشت.

 به گزارش رکنا ورزشی، علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش تیم ملی ایران که عضو باشگاه بوایستا پرتغال است در روزهای اخیر صحبتهایی حکایت از بازگشت این گلر کشورمان به لیگ برتر ایران و باشاگاه پرسپولیس است در همین رابطه مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: علیرضا بیرانوند قبل از مصدومیت  عملکرد خوبی به نمایش می گذاشت؛ اما با بد شانسی دچار آسیب دیدگی شد. همین موضوع باعث شد تا از روند خوبش کمی فاصله بگیرد؛ منتهی در حال حاضر به دوران اوجش نزدیک شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت گلر ایرانی بوایستا گفت: بیرانوند 3 پیشنهاد از تیم‌های ایرانی دارد که حتی به باشگاه بواویشتا هم نامه زدند. او 2 پیشنهاد از تیم‌های پرتغالی دارد.

وکیل بیرانوند افزود: در چند روز آینده تکلیف این موضوع مشخص می‌شود.

سلیمانی در رابطه با اکران فیلم سینمایی علیرضا بیرانوند تصریح کرد: این فیلم دوران نوجوانی بیرانوند را به نمایش کشیده و جشنواره فیلم فجر نوبت اکران دارد. این فیلم توسط مرتضی علی ساخته شده است.

 

کدخبر: 757939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟