حدادی: طرح دهکده مسکونی قهرمانان ورزشی را پیگیری می‌کنم + فیلم
حجم ویدیو: 63.27M | مدت زمان ویدیو: 00:07:22

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، احسان حدادی در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران، اظهار داشت: اتفاق خوبی بود که با حضور ورزشکاران عزیز رخ داد. کسانی که قرار است فعالیت کنند کار را خوب انجام دهند. ورزشکاران توقعات زیادی دارند که در سال‌های قبل انجام نشده است. 

نایب قهرمان المپیک لندن، افزود: در کمیسیون خیلی کار می‌شود انجام داد و اگر بخواهیم کار انجام دهیم، کار زیاد است. طرح منازل قهرمانان و طرح دهکده المپیک ورزشکاران در تمام دنیا در اختیار قهرمانان قرار می‌گیرد و هزینه ساخت را از ورزشکار بگیرند و فقط زمین در اختیار آنها باشد. اگر ورود کنم می‌گویم این بار جایزه سنگین و دغدغه پاداش پای سکو را برداریم و جای آن بگوییم خانه ورزشکار آماده است. 

وی در پاسخ به این‌ سوال که تهیه زمین کار راحتی نیست و آیا این طرح شما فقط ایده است یا کاری برای آن انجام شده، تصریح کرد: همه ما قهرمانان در کشور ارتباطاتی داریم و تنها قشری که باعث شادی کشور می‌شود، ورزشکاران هستند. ما زمین‌های زیادی داریم که می‌تواند به قهرمانان تعلق بگیرد. دوستان از وزارت و کمیته پای کار بیایند می‌توان این کارها را انجام داد. 

حدادی گفت: آیا با ۲ میلیارد می‌توان ۱۰۰ متر خانه خرید؟ من با دوستانم صحبت کردم و این قضیه شدنی است به شرطی که بخواهیم آن را عملی کنیم. اگر ورزشکار بداند وقتی مدال می‌گیرد صاحب زمین و خانه می‌شود انگیزه او بیشتر می شود. قضیه مسکن ورزشکاران باید در این مجمع انجام شود. اگر انتخاب شدم نوکر بچه‌ها هستم دنبال این نیستم که سخنگو، دبیر و یا هیات اجرایی باشم.

ملی‌پوش دوومیدانی کشورمان درباره عدم موفقیت در المپیک توکیو، تصریح کرد: بله من مشکل کمر داشتم اگر اتفاقی نیفتد قول می‌دهم آخرین مدال را در بازی‌های آسیایی بگیرم و تنها ورزشکاری باشم که ۵ طلا کسب کرده است.  مصدومیت دارم و امیدوارم زود برطرف شود تا عرصه را دست جوانان بسپریم.

کدخبر: 739458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟