حدادی: تمامی امکانات در کیش برایم فراهم است/ هدفم بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی است

احسان حدادی پرتاب‌گر دیسک ایرانی و رکورددار فعلی پرتاب دیسک در تمامی رده‌های سنی ایران است. احسان حدادی رکورد دار رده بزرگسالان آسیا با حد نصاب ۶۹٫۳۲ متر است. احسان حدادی نخستین بار در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۰۴ مدال طلا را به چنگ آورد.  احسان حدادی نخستین مدال جهانی را برای دو و میدانی ایران به ارمغان آورد. احسان حدادی  در سال ۲۰۰۵ با پرتاب دیسک به مسافت ۶۵٫۲۵ متر رکورد آسیا را شکست و مدال طلای قهرمانی دوومیدانی آسیا را در شهر اینچئون، کرهٔ جنوبی به گردن آویخت.

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا ورزشی، درباره شرایط تمرینی خودش در کیش اظهار داشت: از روز گذشته (شنبه) اردوی من در کیش آغاز شده و تا یک ماه هم ادامه خواهد داشت. اینجا آب و هوا خوب، امکانات هم مناسب و امیدوارم در این مدتی که در اینجا هستم بتوانم آهسته آهسته به شرایط آمادگی لازم دست یابم. قرار شده خیلی زود حسین توکلی هم کنار من باشد تا بتوانم به شکل بهتری تمرینات را پیش ببریم. خوشبختانه اردوی بسیار خوب و منظمی است و جا دارد از این بابت از مسئولان فدراسیون دوومیدانی تشکر کنم که چنین بستری را فراهم کردند که من بتوانم در اینجا اردو داشته باشم. زیرا به واقع در اینجا تمامی شرایط و امکانات مناسب را برای تمرین کردن دارم.

وی افزود: شرایط خوبی را به لحاظ روانی و آمادگی پشت سر می‌گذارم. باید دانست موفقیت تنها با تلاش ورزشکار شدنی نیست، بالاخره کمک و مشورت‌های حسین توکلی به من باعث شده تا انرژی مثبت روانی از او دریافت کنم. جا دارد از فدراسیون دوومیدانی تشکر کنم که برنامه اردویی من را در کیش انجام دادند تا در اینجا تمرین کنم. از مسئولان ورزش کشور کمال قدردانی را دارم زیرا همیشه به من لطف دارند هر چند که خودم کیش‌وند هستم اما باز هم به من لطف داشته‌اند. 

دارنده مدال نقره المپیک لندن تاکید کرد: به دلیل شرایط اقتصادی کشور و شرایطی که در کشور حکفرما است از لحاظ تورم ارز ترجیح دادم در همین ایران بمانم و تمرین کنم به اردوی برون مرزی ندارم. 

حدادی با تاکید بر اینکه از انگیزه بالایی برای کسب طلای پنجم خود در بازی‌های آسیایی برخوردار است، عنوان کرد: تمام سعی و تلاشم را خواهم کرد تا در بازی‌های آسیایی بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم و امیدوارم این اتفاق برایم بیفتد. من در این مدت مدال‌های زیادی برای ورزش ایران کسب کرده‌ام الان هم تمام سعی و تلاشم بر این شده به دور از هر گونه مصدومیت بتوانم خودم را برای بازی‌های آسیایی آماده کنم. ان‌شاءالله برای پنجمین بار برای کشورم در بازی‌های آسیایی افتخارآفرین شوم. با تمریناتی که تا آن زمان انجام خواهم داد از اعتماد به نفس خوبی برای کسب پنجمین مدال طلا برخوردار هستم. امیدوارم در چند ماه باقیمانده تا شروع بازی‌های آسیایی همه چیز به خوبی پیش برود تا با کسب طلای پنجم روزهای خوبی را برای مردم رقم بزنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 755427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟