خودزنی به سبک باران چشمه/ گزینه هستم مدیر نمی شوم

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 25 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفربه برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. در حال حاضر مجید صدری سرپرست مدیر عاملی پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار رکنار ورزشی ، روز گذشته مهر علی باران چشمه در  برنامه  تلویزیونی ورزش و مردم حضور پیدا کرد و بیشتر از اینکه سمتی که عهده دار آن است سوژه رسانه ها شود بحث مدیر عاملی پرسپولیس سوژه محافل فوتبالی شد.

مهر علی باران چشمه اعلام کرد گزینه اصلی مدیر عاملی پرسپولیس است و وزیر ورزش پیشنهاد تصدی مدیرعاملی را به وی داده است.

اما در پاسخ به سوالی درباره تمایلش برای مدیرعاملی گفت: فکر می کنم افراد شایسته تر برای مدیر عاملی این باشگاه وجود دارد و به شوخی عنوان کرد اگر مدیرعامل پرسپولیس شوم همسرم اجازه حضور در منزل را نمی دهد.

نکته قابل تامل در صحبتهای باران چشمه که سوژه هواداران فوتبال در فضای مجازی شد، پیشنهاد مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال به باران چشمه برای مدیر عاملی بود، در همین رابطه باران چشمه گفت: آجورلو پیشنهاد داد به پرسپولیس برو کمکت می کنم.

البته سجادی وزیر ورزش و جوانان هم در گفت و گویی در تشریح آخرین وضعیت انتخاب چارت مدیریتی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در حال بررسی هستیم. با مشورت سرپرست باشگاه کار را پیش می بریم. هیات مدیره قرار بود هفته گذشته تقویت شود و یکی دو نفر اضافه شوند و یکی دو نفر از هیات مدیره خارج تا شکل هیات مدیره تقویت شود. بعد هیات مدیره به عنوان مرکز مشورتی تصمیم بگیرد تا سرپرستی ادامه پیدا کند یا مدیرعامل جدید معرفی شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما با صدری و همکاری هیات مدیره کار پرسپولیس را جلو می بریم و مشکلی وجود ندارد. هر روز با صدری در تماس هستم. دو شب پیش هم در دفتر ما جلسه مفصلی برگزار کردیم. با هماهنگی او کارها را پیش می بریم. پرسپولیس مشکلی ندارد. استقلال هم کار خودش را می کند و هر دو باشگاه مورد حمایت ما هستند.

 باید دید با عدم تمایل مهرعلی باران چشمه به مدیرعاملی و اصرار وزیر ورزش به حضور این مدیر در باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی برای کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس گرفته می شود با توجه به جلسه هایی که در هفته گذشته برگزار شده است به نظر می رسد در صورت عدم توافق با یکی از گزینه ها تا پایان نیم فصل مجید صدری به عنوان سرپرست مدیرعاملی خواهد ماند و بعد از توافق وزارت ورزش با یکی از گزینه ها که در چند مقطع با ورزش ارتباط نزدیک داشته وی را رسماً به عنوان مدیر عامل معرفی شود.

کدخبر: 757431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟