باران چشمه: مدیریت پرسپولیس؟ همسرم مرا به خانه راه نمی دهد
حجم ویدیو: 4.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 25 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفربه برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، ۱۶ شهریور سال جاری جعفر سمیعی از سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس کنار رفت. در این مدت مجید صدری به عنوان سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس عهد دار کار مدیریتی باشگاه است.

 در این مدت گزینه های زیادی به عنوان مدیرعامل جدید مطرح شد که برخی از گزینه ها فقط به عنوان گمانه زنی مطرح شده و وزارت ورزش و جوانان هیچ مذاکره ای با برخی گزینه ها نداشته است.

اما با نزدیک شدن به روزهای پایانی بحث مدیرعاملی سوژه داغ محافل خبری پرسپولیس بود که مهمترین گزینه ها علی اکبر طاهری، محمد دادگان، سیروس محجوب، مهر علی باران چشمه، رضا درویش و البته مجید صدری مطرح شد.

قرار بود جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس روز اول دی برگزار شود که این جلسه لغو و به روز چهارشنبه هشتم دی ماه سال جاری موکول شد که در این جلسه قرار است دو وزیر اقتصاد و دادگستری برگزار می شود. 

در جدیدترین اتفاق مهرعلی باران چشمه در خصوص قبول مدیرعاملی پرسپولیس، اظهار داشت: «همسرم به من گفته است اگر مدیرعامل پرسپولیس شدی، به خانه برنگرد! نه اینکه او پرسپولیس را دوست نداشته باشد بلکه می داند روحیه من با مدیرعاملی پرسپولیس همخوانی ندارد.»

«مهرعلی باران چشمه» درباره پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به خودش اظهار داشت: محبت سجادی به من زیاد است و گفت بیا به این باشگاه کمک کن. از وی خواهش کردم اجازه بدهد در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بمانم زیرا واقعا به آن علاقه دارم. 

وی در مورد اینکه آیا سجادی به وی چنین اجازه‌ای داده یا همچنان روی حضورش در پرسپولیس اصرار دارد، گفت: واقعا سجادی محبت دارد و همچنان مصر است به پرسپولیس بروم اما ورزش زورخانه‌ای که ورزش ملی ما است به حدی کار عقب مانده دارد که خودم دوست دارم اینجا باشم. باید دید خواست خدا چیست و چه پیش می‌آید. 

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در خصوص اینکه با این نوع جواب دادن ظاهرا برای مدیریت در پرسپولیس وسوسه شده است، توضیح داد: قبلا عضو هیات مدیره باشگاه پاس بودم و وضعیت باشگاه‌ها را می‌دانم. شرایط بدهی پرسپولیس خیلی جالب نیست و افراد شایسته‌تری از من هستند. به همین دلیل از سجادی خواهش کردم اگر می‌شود فرد دیگری را انتخاب کند. 

 باران چشمه درمورد اینکه آیا وضعیت بدهی‌های پرسپولیس را بررسی کرده است، گفت: مالیات پرسپولیس و استقلال خیلی بالا است. البته آجورلو به عنوان یک مدیر باشگاهی و فوتبالی در این مدت خیلی وضعیت استقلال را سر و سامان داده است. واقعا از عهده کار هم برمی‌آید. حتی پیشنهاد داد و گفت بیا اینجا من کمک می‌کنم اما افراد بهتر از من می‌توانند در این باشگاه کار کنند زیرا پرسپولیس نیاز به کمک بیشتری دارد. 

کدخبر: 757252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟