عکس عجیب ستاره چلسی در حین رانندگی تراکتور

به گزارش رکنا ورزشی، دیه گو کاستا، مهاجم اسبق چلسی و اتلتیکو مادرید، پس از کمک به اتلتیکو مینیرو برای رسیدن به دو جام معتبر در یک مدت زمان کوتاه، با یک تراکتور در خیابان‌های برزیل رانندگی کرد.

این بازیکن 33 ساله در تابستان سال جاری پس از جدایی از اتلتیکومادرید، در دسامبر 2020 به میهن خود بازگشت. کاستا دو قهرمانی لیگ برتر انگلیس، دو لالیگا و همچنین لیگ اروپا در میان انبوهی از جام‌ها را به دست آورده است.

هواداران به دیدن فوتبالیست‌های سرشناس در حال رانندگی با ماشین‌های عجیب عادت کرده‌اند اما روز چهارشنبه کاستا در زمان استراحت خود پشت فرمان یک تراکتور دیده شد. 

دیه گو کاستا

این مهاجم کلیپی از رانندگی با این وسیله نقلیه بزرگ را برای پنج میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود منتشر کرد.کاستا که در 120 بازی برای تیم چلسی در لیگ برتر 58 گل به ثمر رساند، به تیم جدیدش اتلتیکو مینیرو کمک کرد تا اوایل این ماه به دو جام برسند.

تنها چهار ماه پس از بازگشت او به زادگاهش برزیل، دیگو کاستا و شریک او هالک اتلتیکو مینیرو را به اولین قهرمانی خود در پنج دهه اخیر در لیگ برزیل رهنمون کردند. چند روز بعد، این تیم برزیلی با برتری 6 بر یک مقابل اتلتیکو پارانائنسه، قهرمان کوپا دو برزیل شد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 757101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟