گرشاسبی: مشکل مدارک باعث خط قرمز روی مدارک استقلال و پرسپولیس می شود

به گزارش رکنا ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی پیش از شروع دیدار استقلال و فولادخوزستان درباره اینکه شاید دو تیم سرخابی پایتخت از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند، اظهار داشت: امیدواری است که بالاخره در آخرین مهلتی بوده اسناد و مدارک را تکمیل و ارسال کردند. ان‌شاءالله این مضوع درست و حل شود تا مردم از این نگرانی خارج شوند. من دقیقا از شرایط خیلی خبر ندارم اما هر چه است بستگی به مدارکی دارد ارسال کره‌اند. اگر مدارک واقعأ آن عیب و ایراداتی باشد که گفته بودند و آن را رفع کرده باشند احتمال خیلی زیاد و قوی است اما ان‌شاءالله حل شود و آنها در آسیا حضور پیدا کنند. اما اگر باز موردی باشد در این مدارک ارسالی قطعاً خط قرمزی روی نام این دو تیم خواهند کشید. 

وی درباره اینکه خیلی‌ها فدراسیون را دلیل اصلی این اتفاق می‌دانند، گفت: اصلاً چنین مسئله‌ای به فدراسیون ربط و کار ندارد زیرا فرم‌های ارسالی به سمت هر باشگاهی می‌آید ما هم بالاخره در فولادخوزستان بودیم دیگه که زمانی که من رفتم پنجره تیم ما بسته بود و از جذب بازیکن محروم بودیم. قرارداد 17 بازیکن به اتمام رسیده بود. بالاخره یک تیم محکمی را گذاشتیم که روزانه مسائل را رصد می‌کردند. خوشبختانه مدارک ما به موقع ارسال شد و مجوز را دریافت کردیم. بالاخره این بدهی‌ها زنگ خطر است و اگر این مسئله به موقع حل می‌شد قطعأ مشکل خاصی ایجاد نمی‌شد.

 مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درباره پیش‌بینی خود از نتیجه دیدار این تیم با استقلال گفت: ما آمده‌ایم یک بازی خوب و جوانمردانه از خودمان نشان دهیم، ان‌شاءالله اگر بازیکنان خوب بازی کردند بدون شک نتیجه هم پشت بند آن خواهد آمد. شعار ما به بازیکنان این است هر کجا که هستید با تمام وجود حرکت کنید و با دلتان بازی کنید که قطعأ نتیجه هم به خوبی برای شما ایجاد خواهد شد.

گرشاسبی در خصوص احتمال مدیرعاملی او در باشگاه پرسپولیس هم اینطور پاسخ داد: من الان فولادخوزستان هستم و وارد این بحث ها نشویم خیلی بهتر است.

وی درباره اینکه چرا مدیرعامل پرسپولیس را انتخاب نمی‌کنند، گفت: پاسخ این سوال را باید وزارت ورزش که متولی اصلی این تیم است بدهد که چرا این امر تا الان عملی نشده است.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درباره حکم فدراسیون فوتبال درباره کسر امتیاز از تیم گل گهر سیرجان که نظرتان در مورد این اتفاق چیست، اظهار کرد: تصمیم، تصمیم غلطی بود زیرا اصلأ ربطی ندارد به هیچ کسی تا در مسائل باشگاه‌ها ورود کند که بازیکن بگیرید یا نگیرید. پس چرا آزاد شد پس معلوم شد تصمیم آنها غلط بوده است. بنابراین در آن مقطع این تصمیم غلط گرفته شد و به باشگاه‌ها آسیب زدند زیرا به جدول آسیب رساند. امیدوارم تصمیم درستی گرفته شد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 756795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟