پخش بازی فولاد و پرسپولیس با واحد سیار اجاره ای!

لیگ برتر خلیج فارس یا لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات لیگ حرفه‌ای و بالاترین سطح مسابقات باشگاهی لیگ برتر فوتبال ایران است که پس از لیگ آزادگان آغاز به کار کرد. اکنون مسابقات لیگ برتر به صورت ۱۶ تیمی برگزار می‌شود.

نخستین فصل دورهٔ لیگ برتر در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۸۰ با حضور ۱۴ تیم به‌طور رسمی آغاز شد.

به گزارش رکنا، طبق اعلام سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص پخش بازی فولاد و پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: درپی درخواست های به حق هواداران مبنی بر افزایش کیفیت پخش تلویزیونی دیدارهای فولاد، جلسات متعددی با مشارکت مدیرکل، معاونین و کارشناسان فنی صدا و سیما برگزار شد و نهایتاً به صورت آزمایشی یک واحد سیار HD از تهران کرایه کرده و تغییراتی در جایگاه دوربین ها داده ایم تا تصاویر با جزئیات بیشتر و کیفیت بالاتری ضبط و پخش شوند.

گرشاسبی در ادامه افزود: امیدوارم با این تغییرات شاهد افزایش کیفیت دیدارهای فولاد باشیم و روز جمعه تصویری آبرومندانه و مطلوب از ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به تمامی نقاط ایران منتقل کنیم. البته این اقدام با استانداردهای روز و رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد، چراکه ما دیدارهای بسیار مهمی داریم و چه بسا در آینده ای نزدیک میزبان تیم های آسیایی باشیم و بجاست که تجهیزات مدرن و لازم را در مالکیت استان داشته باشیم.

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان گفت: در حال حاضر علاوه بر شبکه های سراسری، شبکه های استانی ها هم دارند به سمت کیفیت HD می روند و به همین دلیل ما نباید از این جریان عقب بمانیم، دستگاه های مرتبط باید فکری اساسی برای بالابردن کیفیت پخش شبکه استانی کنند و دیدارهای فوتبال در اهواز، آبادان و مسجدسلیمان را با کیفیت بهتری پخش کنند.

کدخبر: 731920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟