داداش زاده: کیفیت بازی پرسپولیس پایین آمده است/ مسئولین فوتبال به مردم دروغ نگویید + فیلم
حجم ویدیو: 42.53M | مدت زمان ویدیو: 00:05:47

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 11بازی و 22 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن با نتیجه 2 بر صفربه برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت.

به گزارش رکنا ورزشی بهزاد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی رکنا  در خصوص بازی  پرسپولیس و ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: این بازی فقط ۳ امتیاز داشت و بازی دلچسبی نبود. گل اول که روی اتفاق به ثمر رسید و اگر یک گلر با تجربه تر بود روی این توپ واکنش بهتری از خود نشان می داد. سرخپوشان در نیمه اول مالک توپ بودند اما آمار پاس اشتباه بالا بود و در مجموع شاگردان گل محمدی در جدال با ذوب آهن شاداب بازی نکردند و در نیمه اول موقعیت زیادی خلق نشد  ذوب آهن متراکم در دفاع بود و بازیکنان پرسپولیس با عجله کار کردند و تمرکز لازم را نداشتند.

وی افزود: بازیکنان ذوب آهن در نیمه اول با دوندگی بالا اجازه موقعیت را به پرسپولیس ندادند؛ اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد. از قبل هم قابل پیش بینی بود که پرسپولیس از بازیکنانی مانند امید عالیشاه و مهدی ترابی بهره می برد که می توانند از یار مقابل عبور کنند. این بازیکنان به خاطر پا به توپ خوب می توانند به خوبی از کانا های کناری بهره مند شوند.  هر موقع پرسپولیس از پاسکاری ترکیبی و کوتاه (تیکی تاکا) استفاده می کند، موفق است. در یک صحنه با استفاده از این تاکتیک موفق به گرفتن پنالتی شد و در دو صحنه مشابه هم موقعیتهای خوبی خلق شد که حاصل کار شاگردان گل محمدی زدن دو گل بود. پرسپولیس در شوت زنی موفق نبود اما حریف در مورد دروازه حامد لک را تهدید کرد یک بار توپ به تیر دروازه برخورد و یک بار گلر پرسپولیس با واکنش مناسب موفق دروازه را بسته نگه دارد.

*دلیل کاهش کیفیت بازی پرسپولیس

وی در خصوص کاهش کیفیت بازی پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی ترکیب را می‌چیند اما ظاهراً بازیکنان خواسته های گل محمدی را به خوبی اجرا نکردند و بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند. پایین آمدن کیفیت بازی پرسپولیس به مشکلات درونی برمی گردد. پرسپولیس مشکلات زیادی دارد. بلاتکلیفی مدیریتی، احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا و عوامل دیگر باعث شده تا بازیکنان آرامش لازم را در درون زمین نداشته باشند. با این وضعیت پرسپولیس مقابل تیم هایی که بسته بازی می کنند با مشکل مواجه خواهد شد. هواداران،پیشکسوتان و خانواده پرسپولیس نگران هستند و دغدغه های زیادی دارند. این دغدغه ها به تیم منتقل می شود. در جدال با ذوب آهن پرسپولیس شاداب بازی نکرد و فقط سه امتیاز بازی پرسپولیس را در جدول نگه داشت. 

پرسپولیس 2

*بهتر است مسئولین به مردم دروغ نگویند

وی در خصوص احتمال حذف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: متاسفانه همیشه این مشکلات وجود دارد و چندین سال است می خواهند در دقیقه نود این موضوعات را حل کنند، تا زمانی که دو باشگاه دولتی به بخش خصوصی واگذار نشوند این مشکلات ادامه خواهد داشت. کنفدراسیون فوتبال آسیا با هیچ تیمی شوخی ندارد، فوتبال ایران از فوتبالی ها بیشتر ضرر کرده است مهدی تاج قرارداد ترکمنچای با ویلومتس امضا کرد و میلیونها دلار فوتبال ایران ضرر کرد. فوتبالی ها باید دلشان را به چه کسی خوش کنند. (داریوش مصطفوی می گوید تا دوشنبه بحث صدور مجوز حرفه ای حل می شود) شما که می دانستید چرا این موضوع را حل نکردید. مسئولین فوتبال فقط شعار می دهند و دلخوشی مردم فوتبال است بهتر است مسئولین به مردم دروغ نگویند و واقعیات را به مردم  عنوان کنند.

فوتبال ایران با زد و بند پیش می رود!

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از محدود مدیران موفق در حوزه فوتبال محمد دادکان بود، که عملکرد درستی داشت. متاسفانه داداش زاده دیگر اجازه بازگشت وی به فوتبال داده نمی شود. سوال اینجاست کدام مرجع وجود دارد که از مدیران فوتبال انتقاد کند و کار اشتباه آنها را بازخواست کند؟ بعضی مدیران با ارتباطات و لابی گری نادرست در چرخه  در فوتبال حضور دارند. افرادی که در باند حضور ندارند در فوتبال حضور ندارند. تا زمانی که رویه به این شکل باشد مشکلات فوتبال درست نمی شود.

کدخبر: 755001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم سعادتی
آیا این خبر مفید بود؟