رجبی: استقلال برای قهرمانی ترکیب 11 نفره خود را مشخص کند + فیلم
حجم ویدیو: 4.68M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

به گزارش رکنا، هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته یازدهم استقلال با 25 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال شب گذشته در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پدیده قعر جدولی به پیروزی 3 بر صفر دست یافت. استقلال در هفته دوازدهم به مصاف فولاد خوزستان باید برود.

«رضا رجبی» در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص پیروزی استقلال مقابل پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال با تیمی بازی داشت که در انتهای جدول قرار گرفته بود؛ صرفا برای حفظ جایگاه و آبروی فوتبال مشهد بازی می کرد. به همین دلیل شاگردان مجیدی وقتی دیدند که خط حمله پدیده قادر نیست فشار زیادی روی دفاع آن‌ها وارد کند، فشار را روی دروازه حریف زیاد کردند. با 3 گل به پیروزی دست پیدا کردند. اما نباید  خودمان را گول بزنیم چرا که استقلال هنوز با آن تیم مدعی که بتواند قهرمان لیگ شود خیلی فاصله دارد.

وی افزود: همانطور که قبلا هم گفتم اولین کار استقلال برای قهرمانی این است که بتواند قالب 11 نفره خودش را بشناسد بعد از آن با تعویض‌های تاثیرگذار در جریان بازی این قالب را تغییر دهد. ولی استقلال این مهم را رعایت نکرده چرا که در هفته‌های گذشته این تیم تغییرات زیادی داشته است. ولی با تمام این‌ها امیدوارم آقای مجیدی کادرفنی استقلال در بخش جلو یک مقدار بیشتر تمرکز کنند. تا وقتی تیم در حالت حمله قرار می‌گیرد دوباره بتواند توپ گیری کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه استقلال صدرنشین است. گل‌های کمی هم در این فصل دریافت کرده است. در آخرین بازی‌اش هم مقابل پدیده توانسته 3 گل به ثمر برساند. که تمامی این موارد امیدوار کننده است؛ اما کافی نیست. چرا که این تیم هنوز به آن وحدت تیمی بزرگ دست پیدا نکرده؛ در بخش جلو هم طراحی حمله آنچنانی ندارد.

رجبی در پایان عنوان کرد: علاوه بر این نکته مهم دیدار پدیده و استقلال را هم گلزنی رمضانی و ژستد می دانم. چرا که رمضانی به خوبی نشان داد که تا چه حد می‌تواند در بازی‌های مهم تاثیرگذار باشد. ژستد هم با این گلزنی بار روانی مهمی از روی دوشش برداشته شد تا در آینده بتواند به کار استقلال آمده به تیم کمک کند.

کدخبر: 755344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز دبیر گروه: وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟