علامت سوال بازی ایران و عراق روی میز فدراسیون فوتبال

در 10 اسفند ماه سال 1399، عزیزی خادم با رای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد. رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان شرکت کرد. در روزهای اخیر مدیران استقلال و پرسپولیس با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کردند. معاون سابق حقوقی فدراسیون فوتبال امروز درباره دلاری شدن قرارداد اسکوچیچ خبر داد. 

به گزارش رکنا ورزشی، طبق برنامه تیم ملی ایران در روز هفتم بهمن ماه سال جاری در دور نهایی انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق خواهد رفت. در همین رابطه بررسی ها حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال علاقه مد است بازی ایران در برابر عراق را با حضور تماشاگران برگزار کند.

پیش از این در بازی ایران و کره جنوبی در 20 مهر ماه سال جاری، فدراسیون فوتبال چنین تصمیمی گرفته بود اما فراهم نشدن مقدمات حضور بانوان در این بازی موجب شد تا فیفا مجوز برگزاری بازی با حضور تماشاگر را به فدراسیون فوتبال ایران ندهد. 

 در چنین شرایطی قابل پیش بینی است دیدار ایران مقابل امارات در 12 بهمن ماه، با حضور تماشاگر دراستادیوم آزادی برگزار شود. طبیعی است فدراسیون فوتبال برای حضور بانوان هم در این دو بازی برنامه ریزی کند چون این موضوع از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال تکلیف شده است. 

تیم ملی ایران با ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه A به‌ شمار می رود و در صورت پیروزی در این دیدار به احتمال قوی صعود خود را به جام جهانی مسجل خواهد کرد.

 

فدراسیون فوتبال برای برگزاری دو دیدار یاد شده با حضور تماشاگر به خصوص بانوان نامه نگاری‌های لازم را انجام داده است، در صورتی که این بازی‌ها با حضور تماشاگر برگزار شود دور برگشت بازی‌های لیگ برتر هم با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

کدخبر: 755234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟