میری: در وزنه برداری آذربایجان فساد بر جای گذاشتند و رفتند

علی میری در گفت‌وگو با رکنا ورزشی در خصوص شرایط تمرینی خودش اظهار داشت: اگر چه تمرین می‌کنم، اما تمریناتم چندان جالب نیست، روحیه خیلی بالایی ندارم و قطعأ خیلی زود به روزهای اوج خودم تا پیش از عید بازخواهم گشت. این نوید را می‌دهم روزهای خوبی در راه است. 

وی درباره برنامه خود برای آینده گفت: فعلأ که برای بازی‌های آسیایی چیزی مشخص نیست؛ اما جدای این اتفاق، تمرکزم روی گرفتن مدال در مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا سال 2022 است. از اینکه نتوانستم در مسابقات جهانی وزنه‌برداری تاشکند حضور یابم؛ خیلی ناراحتم زیرا خیلی دوست‌داشتم تا در آنجا باشم و بهترین نتیجه را برای کشورم بگیرم اما مصدومیت مانع از این امر شد. اگر در 2022 در وزن خودم بود، زورم را می‌زنم تا بروم و اگر هم زورم نرسد فشاری به خودم وارد نمی‌کنم و برای مسابقات آینده تمرین می‌کنم تا در آمادگی کامل باشم.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی 2019 درباره اینکه در این مدت آیا با مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری در تماس بوده است یا خیر، توضیح داد: در ابتدای مصدومیتم پیگیر جویای احوالم بودند اما پس از آن به دلیل در پیش بودن مسابقات جهانی کمتر با من در تماس بودند و در این مورد هم به آنها حق می‌دهم. تصمیم دارم هفته آینده برای بررسی میزان دقیق مصدومیتم در چه شرایطی قرار دارد و همچنین برنامه‌ریزی برای مسابقات پیش‌رو به تهران بیایم تا مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری را در جریان قرار دهم.

میری درباره اینکه نظرش درباره اوزان المپیکی چگونه است، گفت: از قدیم گفته‌اند هر کسی تلاش کند، وجود داشته باشد و نترس هم باشد، می‌رود و مدال می‌گیرد. من درست است در وزن 89 کیلوگرم هستم اما قول مدال نمی‌دهم. البته برای اینکه در این مدت مدال نگرفته‌ام صددرصد تلاش خواهم کرد تا با کسب نتایج خوب این اتفاقات را هم به فراموشی بسپارم.

وی با اشاره به اینکه هیئت وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی رییس ندارد، تصریح کرد: به دلیل اینکه رییس هیئت وزنه برداری استان آذربایجان غربی استعفا کرده فعلأ رییس نداریم هر چند که تلاش می‌کنیم کسانی که لیاقت دارند ریاست را به دست بگیرند. در این مدت افراد زیادی به هیئت وزنه برداری استان ما آمده‌اند اما به جای اینکه روز به روز شرایط را مساعد کنند بدتر از خودشان فساد بر جای گذاشتند و رفتند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 754685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟