عربشاهی: آقای پیشکسوت استقلال به صدری تمهت نزنید

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 10بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس در جام حذفی هم به مصاف ویستا توربین رفت و در پایان با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید. 

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص شرایط صعود پرسپولیس به دور بعدی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس خوشبختانه، خیلی خوب و حساب شده توانست در جام حذفی ویستا توربین را ببرد. در بازی که شاید برخی بازیکنان اصلی بنا به تصمیم کادرفنی پرسپولیس به استراحت پرداختند اما بازهم از لحاظ خلق موقعیت یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس را شاهد بودیم. این اتفاق بی شک نوید بخش روزهای بهتری در ادامه لیگ و همچنین جام حذفی خواهد بود. اکنون هم این موضوع انگیزه بازیکنان پرسپولیس را بیشتر از قبل کرده تا بتوانند در بازی با ذوب‌آهن یک برد را به هواداران تقدیم کنند.

وی در واکنش به صحبت‌های حسن زاده علیه مجید صدری که او را به حمایت از باشگاه گل گهر متهم کرده بود، گفت: من واقعأ متاسفم چرا که پیشکسوت استقلال آن هم رضا حسن‌زاده که دوست عزیز من است در رابطه با مجید صدری چنین اظهار نظری کند. باید بگویم من کاملأ و بهتر از شما شخص آجورلو را می‌شناسم، شما قبل از اینکه آجورلو شما را به استخدام تربیت بدنی شهرداری در بیاورد. جلوتر از این‌ها من با او، سردار شهید حاج حسن طهرانی مقدم، همچنین ناصر شهسواری و سردار شهریاری و .... در صنایع دفاع و موشکی کنار هم تمرین می‌کردیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: اکنون حدود 45 میلیون هوادار شرایط مدیریتی مجید صدری را رصد می‌کنند و هم پشت او هستند و هم از او حمایت می‌کنند. صدری احتیاجی ندارد از تیم گل گهر یا تیم‌های رقیب حمایت کند. شما هم خیلی مغرضانه و حمایت‌گرانه دست به چنین حرف‌هایی زدید. البته من به شما حق می‌دهم که از مدیریت باشگاه استقلال حمایت کنید چون پیشکسوت باشگاه استقلالی و مدیون سردار آجورلو هستی که شرایط را برای استخدام شما در شهرداری فراهم کرد.

عربشاهی در پایان گفت: خواهشأ همچنین تهمت‌هایی را به تیمی که در آسیا جزو بهترین‌ها تیم است و 45 میلیون هوادار هم دارد نزنید. او نه دست به چنین کارهایی می‌زند و نه خواهد زد. لطفاً به فکر حمایت از تیم خودت باش. متاسفانه شما آنقدر از فوتبال دور بودی، که نمی‌دانی صدری سرپرست است و در آینده نزدیک هم به عنوان مدیرعامل انتخاب خواهد شد. اطلاعاتت ضعیف است و لطفاً خطی برخورد نکن. 

انتهای پیام/

کدخبر: 754201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟