عابدینی: اتفاقات المپیک برای من خُوش یمن نبود/ نوجوانان و جوانان آینده شمشیربازی ایران هستند

تیم شمشیربازی سابر نوجوانان و جوانان ایران برای حضور در قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌شود. هدایت تیم شمشیربازی سابر نوجوانان و جوانان را مجتبی عابدینی بر عهده دارد. امیر رضایی نژاد و مسعود فتوحی نیز به عنوان مربیان این تیم شمشیربازی فعالیت دارند. در کارنامه عابدینی مقام چهارمی شمشیربازی المپیک ریو دیده می شود.

مجتبی عابدینی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: فعلأ در حال پیگیری درمان دستم هستم اما خداراشکر روند درمانی من خوب است و هر وقت دکتر دستور دهد تمریناتم را برای حضور دوباره در میادین از سر خواهم گرفت. اما تمام تلاشم را می‌کنم، برسم در مسابقات تا کنار بچه‌ها دوباره کمک حال تیم ملی باشم. طبق برنامه دکتر جلو می‌روم، تا ببینم خدا چه چیز می‌خواهد.

وی درباره امین قربانی هم گفت: قربانی مربی خوبی است که پس از رفتن فخری، سرمربی تیم ملی شده است. او دوست خوب و هم تیمی من بوده است. اکنون هم  همه باید برای موفقیت این تیم دست به دست هم بدهیم.

کاپیتان تیم ملی سابر درباره اتفاقات المپیک و اینکه آیا آن را فراموش کرده است یا خیر، گفت: به هر حال المپیک برای من چندان خُوش یمن نبود زیرا متاسفانه در دو المپیک ریو و توکیو اتفاقات به خوبی برای من پیش نرفت اما نمی‌شود کاری کرد زیرا گذشته‌ها گذشته است و باید فراموش کرد. 

عابدینی درباره شروع لیگ شمشیربازی اینطور گفت: قرار است از 6 دی ماه لیگ شمشیربازی استارت بخورد و خود من هم در عضویت تیم مس سونگون هستم. البته اگر چه قراردادها نسبت به سالیان گذشته بیشتر شده اما بازهم نسبت به مبالغ برخی رشته‌ها چندان زیبنده نیست اما چه می‌توان کرد. امیدوارم با حضور تیم‌های دیگر لیگ باکیفیتی را شاهد باشیم.

وی درباره تیم نوجوانان و جوانان و نحوه آماده‌سازی آنها بیان کرد: خداراشکر بچه‌ها خوب هستند و در حال آماده‌شدن برای حضور در مسابقات پیش‌رو هستند. البته به دلیل در پیش بودن امتحانات در دی ماه قرار بر این شده آنها به اردو نیایند تا دوباره از بهمن ماه استارت اردوها را بزنیم. تصمیم داریم تا پیش از اعزام سه یا چهار مرحله اردو برای آنها تدارک ببینیم تا به شکل بهتری روند آماده‌سازی را پشت سر بگذارند. خوشبختانه بچه‌ها انگیزه و پشتکار خوبی دارند و پشتوانه خوبی نیز برای ورزشکاران در آینده هستند. آنها آینده شمشیربازی ایران هستند و امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم. تمام تلاشمان بر این است تیم خوبی بسازیم و با توجه سن پایینی که نفرات دارند، می‌توان به عنوان آینده‌داران شمشیربازی ایران روی آنها سرمایه‌گذاری کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 753578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟