ماجرای کشتی‌گیر المپیکی ایران و خواننده آمریکایی/ واقعاً شوکه شدم

 محمدعلی گرایی کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در المپیک توکیو 2020 بود.  محمدعلی گرایی در این دوره از مسابقات بسیار خوش درخشید. هرچند مدالی را محمدعلی گرایی نتوانست برای کشورمان به ارمغان بیاورد اما دل مردم را با کشتی های زیبایش شاد کرد. محمدعلی گرایی توانست لقب شاهین را از آن خود کند اما ماجرای محمدعلی گرایی با خواننده آمریکایی چه بود؟

نمایش فوق العاده محمدعلی گرایی در المپیک توکیو اگرچه منجر به کسب مدال برای او نشد، اما فنونی را در ۲ کشتی ابتدایی خود اجرا کرد که خیره‌کننده و چشم نواز بودند و فدراسیون جهانی کشتی به کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از اجرای فن سنجاب پرنده به او لقب «شاهین» داد.

اظهارات جدید محمدعلی گرایی

 محمدعلی گرایی در جدیدترین اظهاراتش در این زمینه صحبت کرده است که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

در مسابقات بیشتر با فن سنجاب پرنده شناخته شدی در صورتی که توانایی‌های زیاد دیگری هم داری. در این مورد توضیح بده و البته اینکه یکبار هم فن سنجاب پرنده‌ات جواب نداد.

در کشتی اول من عقب بودم و مجبور بودم این فن را بزنم و خدا را شکر گرفت، ولی در کشتی بعدی نشد.

در مصاحبه بعد از بازی با خنده می‌گفتی فنی که زدی من درآوردی بوده است. سابقه آشنایی تو با این فن سنجاب پرنده برای چه زمانی است؟

خب آن حرف که شوخی بود. اولین بار در جام جهانی جوانان بود که این فن را از یک کشتی گیر آمریکایی دیدم. البته به این شکلی که من زدم نبود. قبلاً یکبار در یک تورنمنت این فن رو زده بودم و در المپیک هم توانستم دوباره آن را تکرار کنم.

ماجرای ۲ فن تو مقابل کشتی گیر کوبایی و کروات بسیار دیده شده و یکی از برنامه‌های پربیننده آمریکا نیز به آن پرداخت. در این برنامه خواننده معروف آمریکایی (اسنوپ‌داگ) از عملکرد تو به وجد آمده بود و تاکید می‌کرد که کشتی با این زیبایی‌هایی که دارد، نباید از المپیک حذف شود. اگر این برنامه را دیدی، نظرت در موردش چیست؟

 (باخنده حرف‌هایش را شروع کرد) خب آنها دنبال این مسائل هستند. می خواهند بازدیدشان بالا برود و کشتی من را گیر آوردند. اما واقعا از این همه استقبال مردم شوکه شدم. من خودم صفحه اسنوپ‌داگ را دنبال می‌کنم، اما فکر نمی‌کردم روزی فیلم خودم را در صفحه‌اش ببینم یا او در مورد من صحبت کند.

منبع : خبرورزشی

کدخبر: 712351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟