کلانتری: از تیم خودم دلگیر هستم/ داور چرا باید به سود آلومینیوم قضاوت کند؟

فجرسپاسی بعد از هشت سال به لیگ برتر بازگشته است. هدایت فجرسپاسی به عهده علی کلانتری است. فجرسپاسی با 10 امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارد. فجر سپاسی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی حذف شد. فجرسپاسی با نتیجه 2 بر صفر از آلومینیوم اراک در جام حذفی شکست خورد.

به گزارش رکنا ورزشی، علی کلانتری،‌ سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی بعد از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهارداشت: به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم اما همه دیدند که بازی خوبی کردیم و ما هم فرصت‌های زیادی داشتیم به همیم دلیل من از تیم خودم دلگیر هستم. امروز چند بازیکن جوان را بازی دادیم اما فرصت‌هایی که به دست آوردیم به گل تبدیل نشد. در نیمه اول روی دروازه حریف حمله کردیم و در نیمه دوم روی ضدحملات فرصت‌های خوبی داشتیم.

وی افزود: روی یک صحنه وقتی توپی از کنار محوطه جریمه ارسال شد، من فکر کردم به گل تبدیل شده است. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و در ادامه در وقت اضافه دو گل خوردیم. واقعا تعجب می‌کنم که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید. فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. گلی که خوردیم روی اشتباهی به ثمر رسید. خطاهای ۵۰-۵۰ را به سود حریف می‌گرفت و وقتی سوال می‌کردیم می‌گفت دوست دارم خطا بگیرم. یعنی چه دوست داشتم خطا بگیرم؟ چطور خطاهای ۵۰-۵۰ به سود آلومینیوم اعلام می‌شد و به سود فجر نبود؟ نه فقط این بازی، در خیلی از بازی‌ها همین است. من به تیمم افتخار می‌کنم و واقعأ خوب کار کردند. در چند هفته پیش گفتم که جوانانی به فجر اضافه می‌شوند که فوتبال ایران را بیمه می‌کنند.

کدخبر: 753239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟